2024-03-29 14:57:01

چگونه با کم کردن هزینه ها و مدیریت حسابداری شخصی پول بیشتری پس انداز کنیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

افرادی که به صورت روتین حسابداری شخصی خود را انجام می‌دهند و در طول زمان تمامی جزئیات خرج و مخارج خود را می‌دانند، عموماً نسبت به افرادی که از هیچ روشی برای مدیریت حسابداری شخصی خود استفاده نمی‌کنند و بدون هیچ مدیریتی پولی را به دست آورده و خرج می‌کنند، دغدغه‌های بیشتری برای پس انداز و صرفه‌جویی بیشتر در مخارج دارند. چرا که مدیریت حساب و کتاب شخصی در واقع راهکاری است برای درست خرج کردن.

در این مقاله از پارمیس ما نکات ارزنده‌ای را در قالب تصاویر برای شما خواننده گرامی گردآوری کردیم که با توجه به تجربیات کاربران اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه و نظراتشان جمع بندی شده است. پارمیس همراه اپلیکیشن رایگان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس است که صرفاً برای مدیریت برنامه حسابداری شخصی و خانوادگی افراد طراحی شده است که با داشتن امکانات متنوعی از جمله مدیریت حساب های بانکی، ثبت پیامک های بانکی به صورت خودکار، بودجه بندی هزینه‌ها و درآمدها، مدیریت وام و اقساط، مدیریت چک‌ها، گزارشات متنوع و … به کاربران کمک می‌کند که با ثبت تراکنش‌های مالی خود در طول روز بتوانند مدیریت بهتری روی مخارج و درآمدهای خود داشته باشند و نسبت به هزینه و درآمدهایی که دارند آگاهی بیشتری کسب کنند و در نتیجه این آگاهی برای پول خود تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

در چالشی که اخیراً از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف پارمیس برگزار شد، از کاربران خواسته شد تا روش‌های شخصی که برای صرفه جویی بیشتر در مخارج انجام می‌دهند را با سایرین به اشتراک بگذارند. جمع بندی این نظر سنجی و نظرات پیشین کاربران باعث شد تا چالشی با عنوان #جیب_پر_پول در شبکه‌های اجتماعی به راه بیفتد که در آن راهکارهای ساده‌ای را برای کمتر خرج کردن و در نتیجه ذخیره پول بیشتر به همگان آموزش داده شد. در ادامه تصاویر مربوط به این چالش و همچنین توضیحات مربوطه ارائه خواهد شد.

بیشتر مطالعه کنید: نرم افزار انبار

  • استفاده از وسایل نقلیه عمومی: یکی از اثر بخش‌ترین کارهایی که در طول هفته می‌توانید انجام دهید تا پول بیشتری برایتان باقی بماند، استفاده از وسایل نقلیه عمومی به جای استفاده مداوم از ماشین شخصی، تاکسی یا وسایل حمل و نقل پرهزینه است.

حتما بدانید: نرم افزار CRM

 اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه

  • خرید به میزان نیاز: اگر در هر بار خرید، فقط یک لحظه به این سوال فکر کنید “واقعاً الان به این احتیاج دارم؟” این مهارت را به دست خواهید آورد که از خریدهای پر خرج جلوگیری کنید و فقط به اندازه نیاز خرید کنید، در نتیجه از این طریق پول بیشتری برایتان باقی خواهد ماند.

باید مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی

اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه

  • پس انداز: سعی کنید پس انداز کردن را به روزمرگی در زندگی تبدیل کنید، حتی اگر مبلغ ناچیزی به صورت روزانه پس انداز کنید باز هم روش انداختن مبلغی در قلک می‌تواند به ذخیره پول بیشتری کمک کند و حتی با تمرین بیشتر می‌توانید برای اهدافی بزرگتر پول خود را پس انداز کنید.

بیشتر مطالعه کنید: نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار تولیدی

اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه

  • بودجه بندی: خیلی از افراد ترجیح می‌دهند برای اینکه حساب و کتاب‌های خود را بهتر مدیریت کنند به جای بودجه بندی ماهانه و بلند مدت از بودجه بندی هفتگی استفاده کنند که هم کنترل بیشتری روی هزینه‌ها داشته باشند و هم بتوانند در طول هفته برای پایبندی بیشتر به بودجه مشخص شده تمرین کنند.

حتما بدانید: نرم افزار بهای تمام شده و نرم افزار شرکتی

اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه

  • اوقات فراغت: باید سعی کنید همه تفریحات و سرگرمی‌هایی که قابل پیش بینی هستند را مشخص کنید تا بتوانید هزینه‌هایی که برایشان صرف می‌کنید را کنترل کنید. به این ترتیب در طول هفته و ماه می‌دانید که چه میزان برای اوقات فراغت خود خرج کرده‌اید و همه چیز طبق حساب و کتاب پیش رفته است.

بیشتر مطالعه کنید: کارتخوان اندرویدی و مالیات چیست؟

اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه

  • حساب بانکی: جدا کردن حساب بانکی‌ای که سرمایه اصلیتان را در آن قرار داده اید از حسابی که مدام از آن استفاده می‌کنید قدم بزرگی برای پس انداز است. به این ترتیب شما طوری بودجه بندی می‌کنید که از مقدار پولی که در حساب دم دستی است بیشتر نشود و مطمئن هستید که پس انداز شما دست نخورده باقی میماند.

اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه

  • گزارشگیری: زمانی که شما نکاتی را برای ذخیره پول بیشتر رعایت می‌کنید بسیار ارزشمند است اما این کافی نیست. نتیجه درست زمانی مشخص می‌شود که ابزاری دقیق و سریع و در دسترس برای مدیریت عملکردتان داشته باشید. مانند اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه که با داشتن امکانات متنوع میتواند به شما گزارش دهد که در طول هفته، ماه یا سال چقدر هزینه و درآمد داشتید و آیا در این چالش موفق بوده اید یا خیر؟

باید مطالعه کنید: نرم افزار بازرگانی و نرم افزار حسابداری رایگان

اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه

شما نیز تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و نتیجه این تمرین 7 روزه را به اطلاع ما برسانید

عضویت در کانال تلگرام پارمیس همراه

دانلود رایگان اپلیکیشن پارمیس همراه

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید