2024-03-28 19:06:10

چرا باید از اپلیکیشن برای حسابداری شخصی استفاده کنیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

امروزه افراد هریک به دلایل مختلفی از اپلیکیشن های موبایل استفاده میکنند و هر فردی توجیح منطقی خود را برای استفاده از یک اپلیکیشن موبایل دارد و براساس تجربه خود نسبت به استفاده از یک اپلیکیشن برای حسابداری شخصی ، آن را به سایرین، دوستان و اطرافیان نیز معرفی میکند.

با توجه به تنوع و گستردگی انواع اپلیکیشن های موبایل که میتوان آنها را در دسته های امور مالی، کسب و کار، کاربردی، خرید، ابزارها، آموزش و غیره قرار داد؛ هر فردی با توجه به نیاز خود، اپلیکیشن مورد نظرش را از میان اپلیکیشن های مشابه در یک یا چندین دسته بندی انتخاب میکند. از آنجایی که تلفن همراه در دسترس ترین ابزار هوشمندی است که در همه حال همراه افراد می باشد، رسیدگی به امور روزانه از طریق اپلیکیشن های موبایل، کار را بسیار ساده تر کرده است.

باید این نکته را خاطر نشان کرد که در مورد اموری که در طول روز با آنها سر و کار دارید، نیاز به اپلیکیشن های کاربردی بیشتر به چشم می خورد و افراد ترجیح میدهند بدون دردسر، و فقط از طریق تلفن همراهشان تمامی امور را کنترل و مدیریت کنند. برای مثال پرداخت هزینه تاکسی، سفارش غذا، رسیدگی به امور بانکی، تمرین های ورزشی، یادآور فعالیت های روزانه، حسابداری شخصی و غیره . شاید بتوان برنامه حسابداری شخصی را یکی از مهمترین و اثر گذارترین اپلیکیشن هایی دانست که هر فردی لاجرم یک روزی نیازمند آن خواهد شد. چراکه مقوله حسابداری شخصی یا اصطلاحاً رسیدگی به حساب و کتاب شخصی، مدیریت دخل و خرج، مدیریت هزینه و درآمد و عباراتی از این دست نهایتاً برای هر فردی به یک دغدغه همیشگی تبدیل خواهد شد و نیاز به اپلیکیشنی مناسب و مورد اطمینان برای مدیریت هزینه و درآمد های فردی و خانوادگی به شکل یک نیاز در جامعه نمود پیدا خواهد کرد.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار حقوق و دستمزد

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه

طی چند سال گذشته خوشبختانه با فرهنگ سازی هایی که برای مدیریت حساب و کتاب شخصی افراد صورت گرفت، تا حدود زیادی افراد از اقشار مختلف به سمت استفاده از اپلیکیشن های حسابداری شخصی موبایل روی آوردند و با حس شدن این نیاز جامعه، شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و تولید اپلیکیشن حسابداری شخصی کردند و افراد متناسب با تجربه کاربری، نظرات کاربران و امتیازات و مزایای هریک نسبت به دیگری اپلیکیشن مورد نظر خود را برای حسابداری شخصی انتخاب نمودند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری و نرم افزار CRM

از جمله نمونه های موفق اپلیکیشن های حسابداری شخصی و خانوادگی، میتوان از حسابداری شخصی پارمیس همراه، محصول کاملاً رایگان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس نام برد که از سال 1392 در اختیار کاربران گرامی پلتفرم های اندروید و iOS قرار گرفته و خوشبختانه از همان ابتدا با استقبال بالایی رو به رو شد و شاید بتوان یکی از عوامل توسعه پایدار و رشد این اپلیکیشن را از همان ابتدا توجه به نیازهای کاربران، رفع مشکلات، افزودن امکانات به برنامه با توجه به پیشنهادات کاربران و دانش حسابداری قوی در پشت این اپلیکیشن دانست. کارتخوان اندرویدی ناگفته نماند که مهمترین برتری این اپلیکیشن در مقایسه با سایر اپلیکیشن های این گروه، رایگان بودن تمامی امکانات برنامه و عدم محدودیت در استفاده از برنامه می باشد که این برنامه را از میان سایر اپلیکیشن های حسابداری به یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین اپلیکیشن ها تبدیل نموده تا آنجا که اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه در دو سال پیاپی به عنوان اپلیکیشن برگزیده جشنواره وب و موبایل ایران از دیدگاه مردم شد که این خود نشانی بر اعتماد و رضایت کاربران این اپلیکیشن می باشد. رایگان بودن این اپلیکیشن نیز صرفاً به دلیل برطرف سازی نیاز حسابداری شخصی کاربران محصولات تجاری پارمیس و سایر افراد جامعه و همچنین فرهنگ سازی هرچه بیشتر برای مدیریت حساب و کتاب شخصی می باشد.

برای مشاهده امکانات این اپلیکیشن و همچنین مشاهده ویدئوی معرفی برنامه به صفحه حسابداری شخصی پارمیس همراه مراجعه نمایید.

دانلود رایگان اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه

 

اما سوال بسیاری از کاربرانی که هنوز از اپلیکیشن برای حسابداری شخصی استفاده نمیکنند این است که چرا تا زمانی که میتوانیم حساب و کتابهای شخصی خود را روی کاغذ بنویسیم، از نرم افزار برای اینکار استفاده کنیم؟ آیا استفاده از این نرم افزارها امن است؟

هدف از ایجاد این مطلب در واقع پاسخ به این سوال می باشد و قصد داریم دلایل روشنی را برای استفاده از اپلیکیشن به جای حساب و کتاب دستی بیان کنیم و امیدواریم که پس از خواندن این مقاله نظر این دوستان نیز نسبت به استفاده از اپلیکیشن حسابداری شخصی تغییر نماید و ما در پارمیس با افتخار از اینکه شما را در جمع کاربران خود داشته باشیم خوشحال خواهیم شد.

اگر شما اطلاعات مالی خود را روی کاغذ ثبت کنید به چند دلیل کار نادرستی است :

1- عدم انجام محاسبات به صورت خودکار روی کاغذ که شما را وادار به محاسبات دستی می کند که معمولاً زمانبر است و درصد خطای بالایی نیز دارد.

2- از بین رفتن اطلاعات کاغذی به مرور زمان که با بالا رفتن حجم تراکنش های مالی دیگر قادر به نگهداری از اطلاعات ثبت شده روی کاغذ نخواهید بود و اطلاعات کاغذی به راحتی نیز از بین می روند و ممکن است حتی این اطلاعات به راحتی ناپدید شوند!

3- عدم امنیت اطلاعات مالی روی کاغذ که به راحتی برای دیگر افراد امکان اطلاع از تمامی تراکنش های مالی شما را فراهم می کند.

4- عدم دسترسی به اطلاعات در هر زمان که این محدودیت را برای شما به همراه خواهد داشت و ممکن است همیشه و هر کجا به اطلاعات مالی خود دسترسی نداشته باشید.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار تولیدی و نرم افزار دریافت و پرداخت و پایانه فروشگاهی

5- عدم توانایی بازیابی اطلاعات مالی در سالهای قبل و مقایسه آنها با یکدیگر که استفاده از کاغذ تا حد بالایی این قابلیت را غیر ممکن میکند!

6- عدم توانایی تهیه گزارشات مدیریتی که کار بسیار دقیق و مهمی می باشد و زمانی که از کاغذ برای مدیریت و ثبت تراکنش ها استفاده شود شاید تنها بتوانید گزارشات ساده جمع هزینه و درآمد ها را تهیه کنید که آن هم نهایتاً گزارشات ماهانه می باشد که نیازمند صرف وقت و دقت بالایی می باشد تا تمامی محاسبات بدون خطا به صورت دستی انجام شوند.

7- عدم توانایی جستجوی اسناد خاص که در ثبت تعداد بالای تراکنش ها به صورت کاغذی تقریباً غیر ممکن است که بتوانید به سرعت سند مورد نظر خود را بیابید!

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه

این موارد را میتوان دلایل کاملاً قانع کننده ای برای عدم استفاده از کاغذ در رسیدگی به امور حسابداری شخصی دانست. در عوض ما به شما دانلود رایگان اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه را پیشنهاد میکنیم که ضمن برطرف سازی مشکلات بالا، امکانات کاربردی دیگری را نیز برای مدیریت هزینه و درآمد شخصی و خانوادگی به شما ارائه میدهد از جمله :

  • مدیریت و ثبت هزینه و درآمدها
  • مدیریت صندوق ها، حسابهای بانکی و پیامک های بانکی
  • مدیریت چک ها، وام و اقساط با قابلیت یادآوری و هشدار
  • بودجه بندی هزینه و درآمدها
  • ثبت فعالیت های روزانه با قابلیت یادآوری فعالیت ها
  • ثبت هزینه و درآمد به ازای پروژه ها، رویدادها و هریک از اعضای منزل و امکان گزارش گیری از این هزینه ها و درآمد ها به تفکیک
  • انواع گزارشات صورتحساب، مانده حساب، خلاصه گزارش، ترازنامه و … در بازه های زمانی مختلف
  • امکان جستجوی نزدیک ترین شعبه بانک مورد نظر
  • پشتیبانی رایگان از طریق تیکت
  • پشتیبانی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی

باید بخوانید: نرم افزار شرکتی و نرم افزار پخش مویرگی

و بسیاری از امکانات کاربردی دیگر…

لطفاً تجربیاتتان درباره استفاده از اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس را با ما در میان بگذارید… Smile

ویدئوی آموزش 0 تا 100 پارمیس همراه نیز به شما برای شروع کار با برنامه کمک می کند و هر آنچه که برای مدیریت هزینه و درآمدها از طریق این اپلیکیشن نیاز دارید را به شما آموزش می دهد.

آموزش حسابداری پارمیس همراه

جهت دنبال کردن آموزش های بیشتر در کانال تلگرام پارمیس همراه به نشانی ParmisMobile@ عضو شوید.

برای دانلود رایگان اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه از لینک های زیر میتوانید استفاده کنید و همین حالا برنامه را دانلود و از امکانات آن لذت ببرید!

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید