2024-03-19 08:49:56

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای کسب و کارهای کوچک | نرم افزار صندوق فروشگاهی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

زمانی که شما در حال جستجوی بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی هستید، ما به دنبال راه حلی که مقرون به صرفه و استفاده از آن آسان باشد هستیم. هم چنین ما به دنبال ویژگی های صرفه جویی در زمان مانند ورودی های اتوماتیک، صورتحساب، پرداخت صورتحساب، گزارش های هزینه و گزارش های مالی که سردرد را از حسابداری کسب و کارهای کوچک می گیرد هستیم.

علاوه بر این، ما به دنبال نرم افزار حسابداری فروشگاهی که وظایف پیشرفته مانند تهیه گزارش های مالی و همگام سازی داده ها، برای نمونه با سیستم صندوق فروشگاهی (POS) و حساب های بانکی را ساده نماید هستیم. کارشناس مالی ما بر اساس تحقیقات و مرور انواع نرم افزار حسابداری فروشگاهی موجود و بررسی تفاوت ها و اعتبارسنجی ویژگی های مطلوب به نتیج زیر دست یافته اند. برای کمک به شما در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای کسب و کارتان، می‌توانید مقاله راهنمای خرید نرم افزار حسابداری را بخوانید.

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای کسب و کارهای کوچک

به طور کلی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دامنه وسیعی از ویژگی ها را برای انواع کسب و کارهای کوچک پیشنهاد می کند. این کسب و کارها شامل مشاورین املاک، رستوران، گلفروشی، لوازم یدکی، کارواش و … است. اگر در حال شروع یک کسب و کار هستید و یا قصد گسترش یا ایجاد آن را دارید، کارتخوان اندرویدی، نرم افزار حسابداری فروشگاهی با مجموعه ای از امکانات و ویژگی های ساده و پیشرفته میتواند نیازهای حسابداری شما را پاسخگو باشد.

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای کسب و کارهای کوچک

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی نسخه رایگان را پیشنهاد می دهد، این نرم افزار حسابداری مخصوص کسب و کارهای کوچک طراحی شده است. بدون هیچ هزینه ای میتوانید نرم افزار حسابداری رایگان را دانلود کنید و از امکانات و ویژگی های آن استفاده کنید. در واقع کسب و کارهای کوچک به نرم افزار حسابداری فروشگاهی بسیار ساده نیاز دارند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار

یک نرم افزار حسابداری مناسب، همه امکانات پایه ای مورد نیاز را فراهم می کند، همچنین ابزارهای پیشرفته با کسب و کار شما رشد می کنند. برای پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای کسب و کارهای کوچک، با سوال کردن از صاحبان کسب و کاری که از نرم افزار حسابداری استفاده می کنند سوال کردیم، چه چیزی از نرم افزار را دوست داشته اند و چه چیزی نرم افزار حسابداری را کامل تر می کند. همچنین نرم افزار حسابداری محبوب را جستجو کردیم که اغلب در سایت های معتبر معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار تولیدی و پایانه فروشگاهی و نرم افزار دریافت و پرداخت

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای کسب و کارهای کوچک

برای ارزیابی بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی معیارهای زیر را در نظر گرفته ایم:

  • هزینه
  • یکپارچگی
  • خدمات مشتریان
  • راحتی در استفاده
  • دسترسی حساب ها
  • قابلیت های ارائه گزارشات
  • ویژگی های صرفه جویی در زمان
  • محدودیت های سرویس، شامل تعداد مشتریان، فاکتورها، کاربران
  • خدمات اضافی مانند فرایند کارت اعتباری، آماده کردن مالیات و خدمات حقوق و دستمزد

باید بخوانید: نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار بهای تمام شده

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید