2024-03-19 15:07:30

چرا کسب و کار کوچک جدید شما به نرم افزار حقوق و دستمزد نیاز دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
چرا کسب و کار کوچک جدید شما به نرم افزار حقوق و دستمزد نیاز دارد؟
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

اگر شما به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید و قدم به سوی پیشرفت در این جهان گذاشته اید، کارهای بسیاری است که میتوانید برای موفقیت بیشتر انجام بدهید. در اینجا یک سوال پنهان است: آیا شما ساعت ها به محاسبه حقوق و دستمزد و وارد کردن آنها در دفاتر خود به صورت دستی هستید و یا ترجیح می دهید آن زمان را روی عوامل پیشرفت کسب و کار خود متمرکز شوید؟ چرا کسب و کار کوچک جدید شما به نرم افزار حقوق و دستمزد نیاز دارد؟

به همین دلیل است که سایت های بررسی نظرات کاربران، مشاوران نرم افزار حقوق و دستمزد؛ در یک نمونه تصادفی از 200 خریدار نرم افزار برای ایجاد اولین نوع چرخه نیازمندی ها برای نرم افزار منابع انسانی(HR) نگاهی انداخته اند. نرم افزار حسابداری شرکتی

اولین نرم افزار منابع انسانی(HR) که هر کسب و کار جدید کوچکی در مرحله رشد نیاز دارد، نرم افزار حقوق و دستمزد است. برای مثال چرخه نیازها این موضوع را نشان میدهد و یا یک شرکت که در ادامه روند پیشرفت نیازهایش پیچیده تر می شود توسط شروع با نرم افزار حقوق و دستمزد مرتفع می شود که همه اصول اولیه را پوشش میدهد، کسب و کارهای جدید کوچک یک پایه محکم برای فرایندهای منابع انسانی آینده (HR) باید ایجاد کنند.

مطالعه بیشتر: پایانه فروشگاهی و نرم افزار تولیدی

کسب و کارهای جدید کوچک با 1 الی 50 کارمند 42% از خریداران و درخواست کنندگان نرم افزار حقوق و دستمزد را تشکیل می‌دهند. سیستم حسابداری

قانون این است که با کمترین ها آغاز کنیم، خیلی از کسب و کارهای کوچک با پرسنل کمتر از 50 نفر که به دنبال سازماندهی بهتر امورشان هستند نیاز به خودکار کردن سیستم حقوق و دستمزد به وسیله نرم افزار ساده و موثری را دارند. نرم افزار حسابداری بازرگانی

تقویت عوامل رشد در آینده یک کسب و کار و از بین بردن موانع آن مانند پرسنل ناراضی از دریافت حقوق اشتباه و یا نارضایتی مسئولان مالیاتی از دریافت مالیات اشتباه که نادیده گرفته شده است از مزایای استفاده از بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد است.
چرا کسب و کار کوچک جدید شما به نرم افزار حقوق و دستمزد نیاز دارد؟
انجام امور مربوط به حقوق و دستمزد به صورت دستی بسیار وقت گیر است و احتمال خطا در آن بسیار زیاد است. محاسبه حقوق و دستمزد در واقع بازی با اعداد است و آمارها آن را ثابت می کند. در یک نظرسنجی درباره مالیات کسب و کارهای کوچک، نشان داده شده است که یک سوم کسب و کارهای کوچک در حدود بیش از 80 ساعت معادل دو هفته کاری کامل به تهیه گزارش های حقوق و دستمزد و مالیات می پردازند.

در حالی که ضرب تعداد ساعات کاری برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل بسیار ساده بنظر می رسد اما محاسبه حقوق و دستمزد بسیار پیچیده تر می باشد زیرا شما باید میزان ساعات اضافه کاری، تعطیلات، مزایا، مالیات بر درآمد، بیمه و دیگر محاسبات پیشرفته را انجام بدهید.

حتما بدانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار مدیریت مالی شخصی
چرا کسب و کار کوچک جدید شما به نرم افزار حقوق و دستمزد نیاز دارد؟
میزان پرداختی هایی که بر عهده خود پرسنل است به صورت زیر می باشد:

    میزان مالیات بر درآمد که توسط خود پرسنل باید پرداخت گردد و همچنین میزان سهم بیمه پرسنل که باید به سازمان تامین اجتماعی پرداخت گردد.

  • این مالیات ها بین کارکنان و کارفرما بر اساس قوانین وزارت کار تقسیم می گردد. در نهایت گزارشات مربوط به این مالیات ها باید در زمانی مشخص به سازمان های مربوطه منعکس شود.

در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به دنبال چه چیزهایی باشیم؟

در راهنمای نرم افزار حقوق و دستمزد برای کسب و کارهای کوچک، مشاور نرم افزار توضیح میدهد که یک گام حیاتی در انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد این است که ابتدا باید به نیازهای خود نگاه کنید. آیا شما به نرم افزار حقوق و دستمزد ساده و یا پیشرفته احتیاج دارید و ویژگی های بیشتری میخواهید مانند نرم افزار حقوق و دستمزدی که به صورت خودکار میزان مالیات را بر حسب قوانین تصویب شده پرداخت انجام دهد. پوز اندرویدی
چرا کسب و کار کوچک جدید شما به نرم افزار حقوق و دستمزد نیاز دارد؟
حقوق و دستمزد به عنوان نرم افزار کسب و کار، شما برای اینکه بدانید انتخاب درستی در آینده دارید باید راجع به امنیت نرم افزار موردنظرتان سوال کنید. فاکتورهای دیگری که باید در این زمینه لحاظ کنید عبارت است از خدمات به مشتریان، یکپارچگی محصول و غیره. قبل از اینکه شما نرم افزار حقوق و دستمزد را برای کسب و کار کوچک خود انتخاب کنید، با مشاوران و تیم خدمات مشتری نرم افزار حقوق و دستمزد منتخب خود صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: گواهی دیجیتال CSR و صندوق فروشگاهی و نرم افزار حسابدرای چند ارزی

آیا شما احساس می کنید که آنها برای شما ارزش قائلند و شما برای آنها مهم هستید؟ اگر این طور هست پس این قسمتی از جواب شماست. اگر شما به دنبال یک نرم افزار حقوق و دستمزد هستید، شما به احتمال زیاد نرم افزار حسابداری دارید و میخواهید این این دو نرم افزار به صورت مجزا اما در کنار هم استفاده کنید اما مطمئن شوید که نرم افزار حقوق و دستمزد که قصد خرید آن را دارید با برنامه حسابداری که در حال حاضر از آن استفاده می کنید سازگار باشد. نرم افزار crm

ویژگی یکپارچگی نرم افزار حقوق و دستمزد به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید با دیگر نرم افزار حسابداری و اپلیکیشن ها ارتباط داشته باشید و نرم افزارها را بهم متصل کنید به زبان دیگر یعنی اینکه بتوانید دو برند مختلف از نرم افزار را بهم مرتبط کنید.

بهترین توصیه این است که زمان کافی برای پیدا کردن بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد که با نیازهای حال و آینده کسب و کارتان بیشترین و بهترین تناسب را داشته باشد بگذارید.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار سازمان همراه و نرم افزار اطلاع رسانی و شناسه یکتای حافظه مالیاتی

نرم افزار حقوق و دستمزد

مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد برای کسب و کارهای کوچک
شما بررسی های خود را درباره انتخاب بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد انجام داده اید حال باید مزایای خرید و استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد را بدانید. بزرگترین مزیت استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد صرفه جویی در زمان و آرامش از انجام درست امور مربوط به حقوق و دستمزد است. اینفوگرافیک زیر یک مثال از مدت زمان صرفه جویی شما در زمان را نشان می‌دهد. نرم افزار بازرگانی خارجی
چرا کسب و کار کوچک جدید شما به نرم افزار حقوق و دستمزد نیاز دارد؟

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید