2024-03-28 17:33:05

راهنمای آموزشی ثبت صندوق و نرم افزار فروش | نرم افزار صندوق فروش پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

برای ثبت صندوق و نرم افزار فروش در سایت سازمان امور مالیاتی کشور ابتدا به آدرس اینترنتی سامانه الکترونیکی مالیاتی مراجعه کنید و در بخش سامانه های عملیات الکترونیکی مالیاتی روی گزینه “ثبت صندوق و نرم افزار فروش” کلیک نمایید.

اولین مراجعه:
چنانچه برای اولین بار اقدام به ثبت الکترونیکی سامانه فروشگاهی و صندوق های فروش نموده اید، باید از شماره رهگیری ثبت نام و کد یا شناسه ملی خود استفاده نمایید. پس از ثبت نام یک کد رمز برای شما ارسال خواهد شد که برای ورودهای آتی باید از آن استفاده نمایید.

مراجعات بعدی:
برای ورود به سیستم شما باید ابتدا در سیستم ثبت نام نموده باشید. پس از ثبت نام یک کد رمز برای شما ارسال شده است که جهت ورود به سیستم باید از آن استفاده نمایید.

پس از ورود اطلاعات مربوط به کد/شناسه ملی و شماره رمز ورود روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

آموزش تصویری ثبت صندوق و نرم افزار صندوق فروش | نرم افزار صندوق فروش پارمیس

در مرحله اول اطلاعات پایه ثبت نام شماره اقتصادی نمایش داده می شود. سپس برای ادامه روند ثبت نام گزینه “صفحه نخست” را انتخاب کنید. در این مرحله باید نوع سامانه فروش خود را مشخص کنید که دارای دو حالت می باشد.

آموزش تصویری ثبت صندوق و نرم افزار صندوق فروش | نرم افزار صندوق فروش پارمیس

حالت اول: نرم افزار صندوق فروش
در صورتی که این گزینه را انتخاب کنید باید نام شرکت تولیدکننده نرم افزار صندوق فروش، نسخه نرم افزار صندوق فروش ، قابلیت های نرم افزار صندوق فروش و همچنین تاریخ نصب و بهره برداری را نیز تعیین کنید.

حالت دوم: صندوق فروش
در صورت انتخاب این گزینه باید مدل، سریال، تاریخ خرید، تاریخ نصب، تاریخ شروع به کار صندوق فروش، شماره فاکتور و مشخصات فروشنده صندوق فروش را ثبت کنید.

در صورت تائید اطلاعات، گزینه “مرحله سوم” را انتخاب و یا در غیر این صورت روی گزینه “بازگشت به مرحله اول” کلیک نمایید.

آموزش تصویری ثبت صندوق و نرم افزار صندوق فروش | نرم افزار صندوق فروش پارمیس

در مرحله سوم باید مشخصات صندوق و نرم افزار صندوق فروش را با توجه به موارد موجود در فرم تکمیل کنید، در پایان روی گزینه “مرحله چهارم” کلیک کنید.

آموزش تصویری ثبت صندوق و نرم افزار صندوق فروش | نرم افزار صندوق فروش پارمیس

پس از اتمام مراحل فوق جهت ثبت صندوق و نرم افزار صندوق فروش، کد رمز به شماره تلفن همراه ثبت شده ارسال می گردد تا در صورت مراجعات بعدی به سامانه ثبت الکترونیکی صندوق و نرم افزار فروش و یا ویرایش اطلاعات از آن استفاده کنید.

با توجه به قوانین و مقررات مربوطه و با هدف بهره مندی مودیان مالیاتی از مزایای بهره گیری از صندوق مکانیزه فروش و همچنین سامانه نرم افزار صندوق فروشگاهی، فرم ثبت صندوق و نرم افزار صندوق فروش جهت درج اطلاعات تکمیلی مربوط به صندوق و نرم افزارهای صندوق فروش توسط مودیان محترم در سایت سازمان امور مالیاتی کشور در نظر گرفته شده است.

نکات ضروری ثبت صندوق و نرم افزار صندوق فروش

1. لطفا اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید. دقت نمایید صفحه کلید در حالت فارسی نباشد. تنها کلمه عبور به حروف بزرگ و کوچک حساس می باشد.

2. کاربر گرامی لطفا از در اختیار قرار دادن اطلاعات کاربری خود به دیگران (حتی دوستان نزدیک) جدا پرهیز نمایید و سعی نمایید حداقل هر ماه یکبار کلمه عبور خود را تغییر دهید.

3. لطفا توجه نمایید کل عملیات انجام شده توسط شما در سیستم ثبت خواهد شد و لذا مسئولیت نتایج سوء استفاده از اطلاعات کاربری شما بر عهده شخص شما خواهد بود.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید