2024-04-24 01:51:15

ویژگی هایی که نرم افزار حسابداری پارمیس را از انواع برنامه حسابداری متمایز کرده اند چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

امروزه حسابداری با استفاده از انواع نرم افزار حسابداری و برنامه حسابداری بسیار ساده‌تر و کاربردی تر شده است. تا حدی که نیازی به انجام دادن جزء به جزء امور مربوط به حسابداری و حسابرسی توسط حسابدار نیست. بلکه بخش مهمی از وظیفه حسابرسی توسط برنامه حسابداری صورت می‌پذیرد و حسابدار تنها به دانش اصول حسابداری و نحوه کار با نرم افزار حسابداری نیاز دارد. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ های نرم افزار حسابداری پارمیس و وجه تمایز آن می‌پردازیم.

نرم افزارهای حسابداری پارمیس در طی چندین سال با توجه به نیاز کاربران، به صورت مطلوب و کاربردی برای اقشار مختلف جامعه تولید شده است. سری نرم افزارهای حسابداری پارمیس، امکاناتی فراتر از حسابداری و حسابرسی را در اختیار کاربران قرار می دهد و همین امکانات پیشرفته، وجه تمایز نرم افزار مالی و حسابداری پارمیس با انواع برنامه حسابداری است.

در این مقاله سعی داریم تا شما خواننده گرامی را با ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس آشنا کنیم. از مهمترین ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس می توان به تنوع نرم افزارهای حسابداری پارمیس اشاره کرد. این ویژگی باعث شده است تا از خانه ای کوچک تا کارخانه ای بزرگ بتوانند بسته به نوع فعالیت تجاری خود، نرم افزار مناسب نیازهای حسابداری و حسابرسی خود را انتخاب کنند. از این مجموعه گسترده می توان به نرم افزار تولیدی، نرم افزار مالی، نرم افزار حسابداری فروشگاهی با امکان اتصال به صندوق فروشگاهی، نرم افزار حسابداری بازرگانی، نرم افزار حسابداری رایگان موبایل برای حسابداری شخصی و سایر نسخه های برنامه حسابداری رایگان اشاره کرد.

ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حسابداری نسخه پارمیس پلاس

1- سامانه پیام کوتاه : نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس، متصل به سامانه پیام کوتاه می باشد. ماژول پیامک شما را قادر می سازد که با استفاده از پیامک، مدیر، طرف حساب، مشتری و هر شخص مرتبط با سیستم حسابداری خود را از تراکنش ها و چک و پرداختی ها و … مطلع کنید و از طریق نرم  افزار به افراد مورد نظر خود پیامک ارسال کنید. جهت استفاده از ماژول پیامک پارمیس باید ابتدا پرتال پیامک پارمیس را از طریق آدرس smspanel.parmisit.com خریداری نمایید. با خریداری پرتال پیامک پارمیس، شما قادرید از طریق نرم افزار حسابداری پارمیس و همچنین به طور مجزا، به عنوان سامانه پیامک، از این سرویس استفاده کنید.

2-     ماژول تماس : از دیگر امکانات کاربردی پارمیس پلاس؛ ماژول تماس می باشد. این امکان قابلیت مدیریت تماس ها را از طریق سخت افزار مرتبط با سیستم فراهم میکند و در عین حال که شما از امکانات برنامه حسابداری استفاده می کنید، قادرید تماس های خود را نیز مدیریت کنید.

3-     بارکدخوان : یکی از مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس، قابلیت برقراری ارتباط نرم افزار با دستگاه های بارکدخوان می باشد. با برقراری این ارتباط فروشنده قادر خواهد بود به طور مستقیم از طریق بارکدخوان اطلاعات کالای مورد نظر خود را خوانده و این اطلاعات را به صورت خودکار وارد برنامه نماید. این کار در تسریع روند خرید و فروش میتواند موثر باشد و از دقت و صحت اطلاعات وارد شده اطمینان خواهید داشت.

4-     فیلدهای کاربردی اصناف و مشاغل : پارمیس پلاس نیاز مشاغل گوناگون را در برنامه های خود گنجانده است. به این ترتیب شما در هر شغلی که فعالیت کنید، میتوانید با توجه به نیاز خود، فیلدهای اطلاعاتی کالا را در برنامه حسابداری درج کنید و گزارش های مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای مثال در صنف کفش فروشی، یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای درج لیست  کالا مهم است، اندازه و رنگ کفش است. پارمیس در تلاش است با توسعه نرم افزار حسابداری و مالی پارمیس پلاس، این امکان را برای تمامی اصناف توسعه و بسط دهد تا برنامه حسابداری پارمیس برای تمامی مشاغل کاربردی تر و منحصر به فرد شود.

ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حسابداری نسخه پارمیس استار

1-     قابلیت اتصال نرم افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی : قابلیت جدیدی که در نرم افزار حسابداری پارمیس استار وجود دارد و مورد توجه بسیاری از مشتریان پارمیس است، استفاده از نرم افزار به صورت فروشگاه اینترنتی است. به این صورت که شما با وارد کردن کالا و محصولات خود، میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را نیز همزمان مدیریت کنید و نیازی به وارد کردن اطلاعات به صورت مجزا در فروشگاه اینترنتی خود نخواهید داشت.

2-     صدور فیش فاکتور در لحظه :  از دیگر ویژگی های منحصر به فرد پارمیس استار می توان به قابلیت صدور فیش فاکتور از طریق تبلت اندرویدی اشاره کرد. فناوری اطلاعات پارمیس از این قابلیت در نمایشگاه الکامپ 94 رونمایی کرد و قابل توجه است که این ماژول در حال توسعه می باشد و به زودی به نرم افزار حسابداری پارمیس استار افزوده می شود. در واقع با استفاده از این ماژول شما میتوانید تنها از طریق یک نرم افزار روی تبلت خود و یک پرینتر مخصوص صدور فاکتور، فیش فاکتور خود را در لحظه پرینت کنید.

3-     قرار دادن زیر سیستم های حسابداری در پارمیس استار : یکی از اهداف تیم تهیه و تولید نرم افزار حسابداری پارمیس، ایجاد و طراحی نرم افزار به گونه ای است که تمامی نیازهای بخش حسابداری را برای تمامی مشاغل و سازمان ها بر طرف کند. به همین منظور برنامه حسابداری پارمیس استار تا به امروز زیر سیستم های انبار، خزانه، بازرگانی، حقوق و دستمزد، حسابداری، فروشگاه اینترنتی، تولید، تسهیلات و … را برای نرم افزار خود تعبیه نموده است و این زیر سیستم ها با توجه به نیاز مشتریان در حال توسعه می باشد. از سری زیر سیستم های در حال توسعه در پارمیس استار بودجه، اتوماسیون اداری، CRM، ماژول تماس و پیامک می باشد.

امیدواریم که امکانات و ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس تا به امروز در پیشبرد اهداف تجارت شما، موثر واقع شده و در مدیریت هرچه بهتر کسب و کارتان به شما کمک کرده باشد. ما مشتاق شنیدن نظرات و پیشنهادات شما مشتریان گرامی پارمیس هستیم تا در جهت بهبود هرچه بیشتر نرم افزارهای حسابداری پارمیس از آنها بهره ببریم.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید