2024-03-19 14:58:12

آموزش کسب امتیاز و فعالسازی امکانات اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

در این مطلب آموزشی، قصد داریم که شمارو با قابلیت کسب امتیاز در برنامه آشنا کنیم و تمام نکاتی که برای بدست آوردن امتیاز و استفاده از اون لازم هست رو به شما عزیزان آموزش بدیم.

بعد از اینکه نسخه جدید نرم افزار حسابداری پارمیس همراه را نصب و برنامه را باز میکنید، صفحه ثبت نام در برنامه دیده میشود که شما باید در این مرحله اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام را با مقادیر واقعی و قابل دسترس تکمیل کنید تا بعد از تکمیل و ثبت اطلاعات بتوانید احراز هویت خود را با فعالسازی ایمیل و تلفن همراه انجام دهید.

آموزش کسب امتیاز و فعالسازی امکانات اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

اطلاعاتی که در مرحله ثبت نام لازم است شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل، کشور، موبایل و رمز عبور برای استفاده از سامانه ابری پارمیس همراه است.

سامانه ابری پارمیس فضایی روی سرورهای پارمیس است که با استفاده از فناوری Cloud کاربران میتوانند در فضایی امن اطلاعات خود را نگهداری کنند تا اگر به هر دلیلی اطلاعاتشان از بین رفت، بتوانند با بازیابی اطلاعات ذخیره شده در سامانه ابری، مجدداً به اطلاعاتشون دسترسی پیدا کنند. بنابراین یک رمز برای دسترسی به این اطلاعات باید در قسمت مربوطه وارد کنید.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار حقوق و دستمزد

اگر قبلاً از پارمیس همراه استفاده نکرده باشید و اولین بار باشد که نسخه جدید برنامه را نصب میکنید بخشی به اسم کد معرف میبینید که برای زمانی است که شما از طریق یکی از دوستانتون با برنامه آشنا شدید و به این ترتیب با وارد کردن کد معرف در این بخش میتونید از 10 امتیاز هدیه بهره مند شوید و همچنین اگر دوستان شما هم از طریق کد اختصاصی شما برنامه رو نصب کنند در اونصورت 20 امتیاز هدیه بابت معرفی برنامه به شما تعلق میگیرد.

بعد از تکمیل این اطلاعات دکمه ثبت رو بزنید و منتظر باشید تا کد فعالسازی هم براتون ایمیل شود و هم به شماره همراهتون پیامک ارسال شود. زمانی که کد فعالسازی رو دریافت کردید باید تو قسمت مربوط به فعالسازی کد رو وارد کنید و روی فعالسازی بزنید تا ایمیل و شماره تلفن همراه شما تایید شود. اگر به هر دلیلی کد برای شما ارسال نشد میتوانید از صفحه فعالسازی روی ارسال مجدد کد فعالسازی بزنید. بعد از احراز هویت به صورت اتوماتیک وارد برنامه می شوید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری

دقت کنید که اگر به هر دلیلی مجبور بودید که در آینده برنامه را حذف کنید و دوباره نصب کنید نیازی نیست که این اطلاعات را از ابتدا تکمیل کنید و این نکته را در نظر داشته باشید که شما قبلاً فرآیند ثبت نام را انجام دادین. در اینصورت صفحه ای که ابتدای نصب میبینید خیلی مختصر خواهد بود و شما تنها کافیست شماره موبایل خود را به همراه رمز عبور سامانه ابری وارد کنید. در این حالت اگر قبل از حذف برنامه، بخش پشتیبان گیری ابری پارمیس را فعال کرده باشید، آخرین اطلاعات شما بازیابی میشود و در برنامه دیده خواهد شد. اما اگر نیاز بود که مجدداً با اطلاعات هویتی جدید ثبت نام کنید میتوانید دکمه ثبت نام را بزنید و به فرم اصلی ثبت نام هدایت شوید.

فراموش نکنید که این اطلاعات و همچنین فعالسازی برنامه را میتوانید از طریق منوی تنظیمات و گزینه اطلاعات کاربری هم تکمیل کنید.

باید بخوانید: نرم افزار CRM

آموزش کسب امتیاز و فعالسازی امکانات اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

حالا که ثبت نام و احراز هویت شما در برنامه تکمیل شده با باز کردن منوی اصلی یک گزینه بالای منو میبینید که نام کاربری به همراه امتیاز فعلی شما را نشان میدهد. همچنین در صفحه اصلی برنامه با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین هم میبینید که ماژولی برای مشاهده امتیازها در نظر گرفته شده است. با لمس هریک از این دو بخش میتونید وارد صفحه امتیازات بشید.

آموزش کسب امتیاز و فعالسازی امکانات اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

در این صفحه سه گزینه میبینید. کسب امتیاز، فعالسازی امکانات برنامه و گردش امتیازات

گزینه کسب امتیاز را انتخاب میکنیم. تو این صفحه فعالیت های امتیاز آور و امتیازاتی که هر یک برای شما به همراه دارد لیست شدند.

این فعالیت ها شامل ثبت نام با کد معرف است که 10 امتیاز دارد. معرفی نرم افزار به دیگران است که 20 امتیاز دارد . ثبت نام است که 5 امتیاز دارد. شما با انجام هریک از این کارها میتوانید به میزانی که ذکر شده امتیاز کسب کنید.

حتما بدانید: نرم افزار تولید و بهای تمام شده و پایانه فروشگاهی

برای اینکه بتوانید از طریق معرفی نرم افزار امتیاز کسب کنید میتوانید روی آیکن هدیه بزنید و سپس دکمه ادامه را بزنید و پیامی را از طریق روش های مختلف مثل تلگرام و … برای دوستان خود ارسال کنید. در این پیام کد اختصاصی مربوط به شما وجود دارد. به ازای هر فردی که از طریق این کد اقدام به ثبت نام کند شما 20 امتیاز هدیه میگیرید و فردی که برنامه را با کد معرف نصب کند هم 10 امتیاز دریافت میکند.

آموزش کسب امتیاز و فعالسازی امکانات اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

به صفحه امتیازات برمیگردیم و اینبار گزینه فعالسازی امکانات برنامه را میزنیم. در این صفحه یه سری امکانات و میزان امتیازی که بابت فعالسازی هر یک نیاز است را میبینیم. برای فعال کردن هر یک از این امکانات میتونید روی دکمه فعالسازی بزنید تا اگر امتیاز کافی را دارید برای شما فعال شود.

شما میتوانید بخش هایی مثل فعالیت ها، وام، بودجه و چک را به صورت هدیه فعال کنید و برای فعالسازی این بخش ها نیازی به امتیاز نیست.

حتما بخوانید: نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار بازرگانی

آموزش کسب امتیاز و فعالسازی امکانات اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

یکی از امکانات جدیدی که در این لیست دیده میشود پشتیبان گیری ابری است. شما برای فعالسازی این بخش به 15 امتیاز نیاز دارید. زمانی که شما این امکان را در برنامه فعال میکنید، میتوانید یک فایل پشتیبان از برنامه روی فضای ابری پارمیس ذخیره کنید. به این ترتیب هر زمان که اطلاعاتتان را به هر دلیلی از دست دادید میتوانید از طریق اتصال به سامانه ابری پارمیس آخرین فایل پشتیبان ذخیره شده را بازیابی کنید. توجه کنید که شما باید به صورت دستی از قسمت تنظیمات، مدیریت و بازیابی فایل های پشتیبان، گزینه مدیریت پشتیبان ها بر روی سامانه ابری را بزنید و یک فایل را به عنوان بکاپی در سامانه ابری خود ایجاد نمایید و هر زمان که نیاز بود این فایل را با اطلاعات قبلی جایگزین کنید نیاز است که این کار را به صورت دستی با بکاپ گیری مجدد انجام دهید.

باید بخوانید: کارتخوان اندرویدی و نرم افزار شرکتی

آموزش کسب امتیاز و فعالسازی امکانات اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

برای فعالسازی بخش های مختلف برنامه علاوه بر اینکه میتوانید از صفحه فعالسازی امکانات اقدام کنید، میتوانید در صفحات مربوط به اون امکانات هم فعالسازی را انجام دهید. برای مثال میتوانید وارد بخش چک ها شوید و با زدن دکمه اضافه کردن چک، پیغامی میبینید که نشان میدهد این قسمت هنوز فعال نشده که میتوانید به صورت هدیه این بخش را با زدن دکمه فعالسازی فعال کنید و بدون محدودیت چک ثبت کنید.

مجدداً به صفحه امتیازات برمیگردیم و اینبار گزینه گردش امتیازات را انتخاب میکنیم. در این صفحه همانطور که از اسمش پیداست میتوانیم ببینیم که هر بار بابت چه فعالیتی چه میزان امتیاز کسب کردید و یا هر بار امتیازتان را بابت چه امکاناتی استفاده کردید.

مطالعه کنید: نرم افزار پخش مویرگی و ERP چیست؟

فراموش نکنید که شما با کسب امتیاز بیشتر میتوانید بین سایر کاربران رتبه بالاتری داشته باشید که پارمیس برای آندسته از کاربرانی که سطح امتیاز بالاتری نسبت به سایرین دارند مزایا و امکانات خاصی را در آینده در نظر دارد.

فرض کنید که ما به هر دلیلی مجبور باشیم که برنامه را حذف کنیم، در این حالت با نصب مجدد نسخه جدید برنامه، نیازی نیست که تمامی اطلاعات لازم برای مرحله ثبت نام را وارد کنیم. در این حالت صفحه لاگین یا ورود را میبینید که فقط اطلاعاتی مثل ایمیل یا موبایل و رمز عبور سامانه ابری را میپرسد. با وارد کردن این موارد، اطلاعات کاربری شما اعم از امتیازات و ایمیل و … بارگذاری میشود. اما توجه کنید که اگر شما از قبل، امکان پشتیبان گیری آنلاین را فعال کرده باشید اطلاعات با ورود مجدد شما بارگذاری میشود در غیر اینصورت باید طبق روال قبلی، آخرین فایل بکاپ خود را به صورت دستی بازیابی کنید.

حتما بدانید: نرم افزار حسابداری شخصی و نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار حسابداری آنلاین

آموزش کسب امتیاز و فعالسازی امکانات اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه

امیدواریم که این آموزش به شما در کسب امتیاز بیشتر کمک کند و همچنین برای بهتر دیده شدن پارمیس همراه توسط سایرین هم مفید واقع شده باشد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید