2024-04-18 10:12:09

عرضه ی پارمیس 10 با نام تجاری “پارمیس پِلاس” در بهمن ماه سال جاری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فناوری اطلاعات پارمیس با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه ی تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری و با تکیه بر تجربیات و موفقیت های پارمیس 9 ، پارمیس استار و پارمیس همراه;  در راستای رفاه حال مشتریان عزیز،  پارمیس 10 را با نام تجاری ” پارمیس پِلاس” در بهمن ماه سال جاری عرضه می نماید.

پارمیس پِلاس نسخه جدیدی از پارمیس 9 است که جذابیت های گرافیکی و سرعت در فرایندهای مختلف نرم افزار از جمله صدور فاکتور، آن را از پارمیس 9 متمایز کرده است. این امر برای فروشگاه ها و مراکز خرید و سایر مراکزی که روزانه حجم صدور فاکتور بالایی دارند بسیار کارآمد خواهد بود.

از ویژگی های پارمیس پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کاربران می توانند ظاهر نرم افزار از جمله رنگ و طرح نرم افزار، قالب گرافیکی منوها و پنجره ها را به دلخواه خود تغییر دهند.

– طراحی منوها با در نظر گرفتن نوار ریبون برای کاربری آسان تر و دسترسی سریعتر به آیتم های پارمیس انجام شده است. آیکون های گرافیکی در نظر گرفته شده برای تمام گزینه ها علاوه بر انتقال معانی به طور بصری بر کاربری ساده تر منوها نیز افزوده است.

– گروه بندی قسمت های مختلف منو ها بر هماهنگی ساختاری منوها تاکید داشته و به ذهن کاربر نظم بیشتری می دهد.

– امکان جستجودر منوها از دیگر خصوصیات مهم و جذاب پارمیس پلاس است که شرایط پیدا کردن آیتم های پارمیس را برای کاربر سهولت می بخشد.

– سرعت ثبت فاکتور ها برای مشتریانی که در طول روز تراکنش بالایی دارند شرایط ایده آلی فراهم کرده است.

– با قرار گرفتن اشاره گر بر روی هر منو، راهنمای آن بخش بطور خلاصه قابل مشاهده خواهد بود. این آیتم علاوه بر راحت تر کردن کار با نرم افزار، مشتریان را به همه آیتم های نرم افزار آشنا خواهد کرد.

– ستون عملیات پرکاربرد در پارمیس پلاس این قابلیت را دارد که با فشردن دکمه ای که دو فلش روی آن قرار دارد آن را در حالت مخفی قرار داد تا صفحه ی کار با پارمیس برای استفاده به تمامی در اختیار کاربر قرار گیرد.

– در نوار زیرین پارمیس پلاس اطلاعاتی مانند تاریخ روز، دوره مالی فعلی، کاربر فعال بر روی این سیستم و اطلاعات ماژول پیامک و ماژول تماس درج شده است تا فعال یا غیرفعال بودن آنها به راحتی قابل کنترل باشد.

منتظر خبرهای بعدی از نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس باشید.

“فناوری اطلاعات پارمیس”

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید