2024-04-18 07:29:29

اميد و آينده سازي، دانش آموزان از پارميس بازديد کردند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوري اطلاعات پارميس در روز سه شنبه 92/12/07 ميزبان دانش آموزان عزيز رشته کامپيوتر بود.

مدير عامل شرکت فناوري اطلاعات پارميس در بازديد دانش آموزان هنرستان حرفه ای پسرانه احرار که در رشته کامپيوتر تحصيل مي نمودند، ابتدا ضمن خير مقدم، فرمودند: يکي از مهمترين زمانهاي زندگي، زماني است که در آن قرار داريد و حال بايد تصميم گرفت. قرار است در آينده چه کنيد؟ و چه کاره شويد؟ بايد مسير خود را مشخص نماييد. همچنين بيان داشتند: شما دانش آموزان، بايستي خودتان را باور داشته باشيد و تلاش کنيد تا به هدفتان برسيد، زيرا، کساني که از تلاش باز مي ايستند هيچوقت موفق نخواهند شد. در ادامه نيز چگونگي شروع فعاليت پارميس و توليد نرم افزارهاي حسابداري خود و مشکلاتي را که در مسير پيشرفت شرکت با آن مواجه بوده است را توضيح دادند، تا دانش آموزان بتوانند با واقعيت ها و مصائب فعاليت هاي توليدي – خدماتي آشنا شوند و افزودند شرکت مجموعه اي از متخصصان در حوزه هاي گوناگون است که کنار هم قرار دادن آنان، همچنين هزينه هاي سنگين توليد از مشکلات يک شرکت نرم افزاري است.
مدیرعامل پارمیس متدها و روشهاي نوين توليد نرم افزار را شرح دادند و براي شروع و ادامه فعاليت دانش آموزان در اين شغل ويژگي هاي يک کارآفرين را بيان نمودند که تلاش و پشتکار را از مهمترين مشخصه ها برشمردند و براي افرادي که قصد دارند به عنوان کارمند فعاليت نمايند نيز توصيه نمود در حالي که بايد تخصص داشته باشند بايستي نسبت به کار و شرکتي که در آن مشغول مي شوند، متعهد باشند و آرمانهاي شرکت، براي آنان مهم باشند. يک مهندس الزاما نبايد يک برنامه نويس باشد بلکه با توجه به تجربه و تخصص خود مي تواند در ساير بخش هاي شرکت هاي نرم افزاري همچون پشتيباني، فروش و… اشتغال يابد.
در پايان دانش آموزان بخش هاي مختلف شرکت را بازديد و از نزديک با فعاليت آنان آشنا شدند، در حين بازديد جهت استخدام در شرکت ابراز علاقه نمودند که مدیر عامل پارمیس نيز توصيه نمودند، در حال حاضر در حال تحصيل هستيد و مهمترين مسئله براي شما بايد درستان باشد تا بتوانيد مطالب را به خوبي فرا بگيريد و با نمرات عالي فارغ التحصيل شويد پس از آن مي توانيد به دنبال اشتغال باشيد.
امروزه بسياري از مراکز آموزشي و دانشگاه ها تمايل دارند با صنعت ارتباط برقرار نموده و پارميس از ارتباط صنعت با دانشگاه و مراکز آموزشي استقبال مي نمايد و همواره دوست دار ايجاد و استمرار اين ارتباط است. همواره شرکت فناوري اطلاعات پارميس پذيراي بازديد مراکز آموزشي و دانشگاه ها بوده تا دانش آموزان و دانشجويان بتوانند با شرايط کسب و کار و چالش هاي فعاليت هاي مرتبط به رشته خود آشنا شوند.
پيش از اين نيز پارميس دوره هاي آموزشي برنامه نويسي و نرم افزارهاي حسابداري در دانشگاه ها و ساير مراکز آموزشي با هدف توانمندسازي آينده سازان اين مرز و بوم برگزار نموده است. دوره هاي بسياري نيز در مرکز آموزش اين شرکت براي علاقه مندان برگزار گرديده است.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید