2024-03-19 13:19:59

مدیرعامل پارمیس اعتماد مردم به دولت “تدبیر و امید” را تبریک گفتند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 

مدیر عامل پارمیس در جلسه ای که با حضور برخی از فعالان اقتصادی برگزار گردید، ضمن بزرگداشت حماسه بزرگ 24 خرداد به ملت بزرگ ایران، انتخاب شایسته آقای دکتر روحانی را به ایشان تبریک گفتند و خاطر نشان کردند که همه ملت ایران از امروز منتظر اقدامات مجدانه دولت “تدیبر و امید” هستند.

مدیرعامل پارمیس در ادامه خاطر نشان کردند: امروز کشور ما در شرایط خاصی از لحاظ سیاسی و اقتصادی بسر می برد. او به وضعیت نا امن بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ اشاره نمود و از دولت جدید خواست تا با تحقق شعار “تدبیر” واقعا تدابیر لازم را در راستای ارتقای شاخص های مختلف اقتصادی ازجمله امنیت سرمایه گذاری، بیاندیشند و نگاهی واقع گرایانه و حمایتی نسبت به تولید داخل نمایند، تا ان شاء الله شاهد باشیم که در آینده نزدیک سرمایه گذاری امن در بخش تولید و صنعت ایران به اولین انتخاب همه ی صاحبان سرمایه تبدیل گردد. ایشان همچنین در بخش دیگر سخنان خود به شعار “امید” اشاره کردند و گفتند: امروز همه جامعه و بخصوص جوانان نیاز به امید دارند، امیدی که بتواند توانمندی بالقوه جوانان ایران زمین را بالفعل نماید و از این نیروی بی بدیل در راستای اعتلای وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران بهره برداری نماید. جوانانی که در مقاطع مختلف تاریخ ایران افتخارات بزرگی را برای ایران بدست آورده اند.

در پایان مدیر عامل پارمیس یادآور شد ما در شرکت فناوری اطلاعات پارمیس نیز مانند همه مردم ایران آماده ایم تا دست در دست هم ایران را آباد سازیم و امیدواریم شاهد تحقق عملی برنامه های دولت “تدبیر و امید” باشیم.

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید