2024-04-19 19:32:08

بنیانگذار پارمیس در رویداد الکامپ تاکز: SaaS یا نرم‌افزار به عنوان سرویس چه معایب و مزایایی دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

به گزارش راه پرداخت، بنیانگذار شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در سخنرانی خود در روز شنبه و در رویداد الکامپ تاکز با عنوان تاثیر استفاده از نرم‌افزارها به عنوان سرویس گفت: “نرم‌افزارها برروی کامپیوتر یا شبکه محلی بود که مزایایی برای ما داشت. همیشه در دسترس، اختیارات بالا، اطلاعات در دسترس کاربر و عدم وابستگی به بسترهای ارتباطی از جمله مزایای این بسترهای نرم‌افزاری هستند.”

به گفته وی معایب این بسته‌ها هزینه‌های اولیه بالا، هزینه پشتیبانی بالا برای تولیدکننده، ریسک بالا در پشتیبان‌گیری، از دست رفتن داده‌ها و عدم بروزرسانی مداوم نرم‌افزارها هستند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

الکامپ تاکز

او به تعریف SaaS پرداخت و گفت که نرم‌افزار به عنوان سرویس یک مدل ارائه نرم‌افزاری است که در آن لایسنس بر اساس اشتراک و معمولا ماهانه یا سالیانه است. مزایای آنها هزینه اولیه پایین نرم‌افزار، کاهش هزینه‌های تولید و توسعه نرم‌ افزار حسابداری، هزینه‌های پایین سخت‌افزاری و هزینه‌های پشتیبانی است. راه‌اندازی سریع، دسترسی، ارائه راهکارهای پشتیبان‌گیری ابری، ایجاد بستری برای ارتباط محصولات شرکت‌های مختلف نرم‌افزاری مزایای SaaS است. معایب آن نیز کنترل کمتر روی نرم‌افزار، وابستگی به ارتباط‌های اینترنتی و نگرانی در دسترسی به داده‌های مهم است.

سخنرانی بنیانگذار پارمیس در رویداد الکامپ تاکز

بنیانگذار پارمیس در رابطه با کاهش این نگرانی‌ها گفت: «راهکار کاهش نگرانی‌ اول؛ کنترل کمتر برای بروزرسانی‌هاست‌. راهکار کاهش نگرانی دوم دستگاه‌های اجرایی و راه‌حل‌های جایگزین نرم‌افزاری است.»

سخنرانی بنیانگذار پارمیس در رویداد الکامپ تاکز

او با یک سوال به صحبت‌های خود ادامه داد و گفت: “سس نیاز است یا راهبرد؟ سس امروز یک راهبرد است. در حفاظت از منابع طبیعی به ما کمک می‌کند. باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود. هزینه‌های اقتصادی را از دوش دولت‌ها برمی‌دارد و آسودگی نسل آینده را به همراه دارد.”

حتما بخوانید: نرم افزار انبارداری

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید