2024-04-19 16:00:13

سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی با حمایت پارمیس برگزار می شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 پارمیس آی تی: سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در تاریخ 1 و 2 اسفندماه به میزبانی “دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی” و با حمایت شرکت فناوری اطلاعات پارمیس تولید کننده نرم افزار حسابداری برگزار خواهد شد. این کنفرانس تلاش می‌کند با همکاری همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور، محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فنّاورانه در زمینه آموزش الکترونیکی و با محوریت نقش آفرینی آن در حوزه های مهارت آموزی و کارآفرینی در جامعه و به ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم آورد. کنفرانس دربرگیرنده وجوه مرتبط با حوزه‌های «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فنّاورانه و مهندسی» است.

وب سایت رسمی همایش یادگیری و یاددهی الکترونیکی

تأکيد کنفرانس بر جنبه‌هاي بنيادي، کاربردي، راهبردي، و توسعه‌اي است که از سودمندي خاص در سطح کشور برخوردارند. از تمامي پژوهش‌گران، دانشگاهيان، ‌کارشناسان صنايع و خدمات دعوت مي‌شود تا با ارسال مقاله و شرکت در کنفرانس و تبادل يافته‌هاي علمي پژوهشي، و کاربردي خود موجب پرباري و اثربخشي کنفرانس در راستاي اهدافش باشند.

 برای تحقق اهداف فوق، علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی های کلیدی، سخنرانی های مدعو، کلیپهای تخصصی، برگزاری نمایشگاه تخصصی، میزگردهای تخصصی، جشنواره های تولید محتوا و نشست های تخصصی برنامه ریزی شده است.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار حقوق و دستمزد

معرفی همایش

  کنفرانس‌های سالانه «یادگیری و آموزش الکترونیکی» با هدف گسترش دانش و تبادل آخرین دستاوردهای علمی‌ـ تحقیقاتی توسط همة فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با آموزش و یادگیری الکترونیکی هر ساله برگزار می‌گردد.

محورهای همایش

سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی ، در چهار محور اصلي زير، مقاله‌های ارسالی را بررسي نموده و براي ارائه شفاهي، پوستر و انتشار در مجموعه مقاله‌هاي کنفرانس انتخاب مي‌کند.

  • محور اول :  علم و هنر یادگیری/ یاددهی (پداگوژی) در یادگیری الکترونیکی
  • محور دوم :  یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی
  • محور سوم :   فناوری های نوین در یادگیری الکترونیکی
  • محور چهارم :  یادگیری الکترونیکی در همکاری های علمی بین المللی

مطالعه بیشتر: نرم افزار انبارداری

نشست های تخصصی

کمیته علمی کنفرانس با هدف توجه به مسائل جامعه و با نگاه حل مساله ای به این موضوعات، در نظر دارد نشست های تخصصی با عناوین زیر برگزار نماید:

الف. نشست تخصصی فناوری های نوین در آموزش زبان با مشارکت بنیاد سعدی

ب. نشست تخصصی نقش محتوا و آموزش الکترونیکی در تحقق نظام بنیادین آموزش و پرورش با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و شرکت های فعال در این حوزه

ج. نشست تخصصی نقش محتوا و آموزش الکترونیکی در توسعه کسب و کار، کارآفرینی و مهارت افزایی با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای، وزارت کار و رفاه اجتماعی، ستاد توسعه فناوری نرم  و هویت ساز و شرکت های فعال در این حوزه

د. نشست تخصصی نقش محتوا و آموزش الکترونیکی در بهداشت و سلامت با مشارکت  وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی مجازی و شرکت های حوزه سلامت دیجیتال

حتما بخوانید: پایانه فروشگاهی چیست؟

طرح مسئله و گزارش تجربه

با توجه به رویکرد کنفرانس سیزدهم در زمینه ایجاد پیوند بین موضوعات و دغدغه های مشترک دانشگاه و جامعه و بمنظور کسب تجربیات موفق (حتی تجربیات ارزنده همراه با شکست) و همچنین با تاکید بر تقویت تفکر و تامل پژوهشگران در حوزه مسائل پیرامونی، دو بخش جدید گزارش تجربه و طرح مسئلهدر این دوره از کنفرانس برنامه ریزی شده است. لذا از همه فعالین بخش های دولتی و غیر دولتی دعوت می نماییم در این بخش دستاوردها، ایده ها و مسایل خود را مطرح نمایند.

باید بدانید: نرم افزار CRM

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید