2024-03-19 10:42:42

حضور استارت آپ حسابداری شخصی پارمیس همراه در سومین نمایشگاه تراکنش ITE2017

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

امسال نیز همچون سال های گذشته نمایشگاه تراکنش ایران (Iran Transaction Exhibition) در بوستان گفتگو برگزار می شود و در این دوره از نمایشگاه نیز شاهد حضور مدیران ارشد دولتی، مقامات بانکی و همچنین فعالان حوزه های پرداخت نرم افزار حسابداری خواهیم بود.

استارت آپ حسابداری پارمیس همراه، امسال نیز با حضور در این رویداد بزرگ فین تکی در میان سایر استارت آپ های شرکت کننده در این نمایشگاه حضور دارد تا ضمن رونمایی از امکانات و قابلیت های جدید این اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی، زمینه را برای همکاری های بیشتر با بانک ها فراهم کند تا در آینده ای نزدیک حاصل این همکاری برای کاربران پارمیس همراه و همچنین فعالان حوزه بانکداری اثربخش واقع شود.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری

نمایشگاه تراکنش یا ITE 2017 که امسال سومین سال برگزاری خود را تجربه میکند به صورت تخصصی در حوزه پرداخت، امور بانکی و مالی و به طور کلی FinTech متمرکز است. این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصت های جدید و فراهم کردن موقعیت مناسب برای جذب سرمایه گذاران و معرفی استارت آپ های برتر این حوزه به مقامات برگزار می شود و فرصت همکاری های همه جانبه را برای حاضرین در این نمایشگاه فراهم می نماید.

حتما بخوانید: پایانه فروشگاهی و CSR

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه و غرفه حسابداری شخصی پارمیس می توانند در روزهای 2 تا 4 آبان ماه 96، از ساعت 9 صبح لغایت 18 عصر به محل نمایشگاه واقع در بوستان گفتگو، مجتمع نمایشگاهی شهر، سالن پردیس، غرفه 24 مراجعه نمایند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید