2024-03-19 12:06:30

پاپِی توانست عنوان برترین ایده در المپیاد برنامه نویسی مالی و بانکی فین کاپ را بدست آورد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

گروه پارمیس با ارائه ایده پاپِی، اپلیکیشن پیگیری وصول مطالبات و پرداخت بدهی‌ها در فین کاپ، المپیاد برنامه نویسی مالی و بانکی، توانست عنوان برترین ایده را از دیدگاه داوران این المپیاد بدست آورد.

 

نحوه عملکرد اپلیکیشن پاپِی بدین صورت است که از طریق ارسال نوتیفیکیشن به شخص بدهکار به شما در وصول مطالبات کمک می کند و شخص بدهکار به راحتی میتواند از طریق پاپی خود بدهی شما را پرداخت و یا توسط لینک درگاه بانک دریافتی از طریق پیامک نسبت به وصول مطالبات شما اقدام نماید.

 

دریافت تندیس برترین ایده در المپیاد برنامه نویسی مالی و بانکی فین کاپ

 

جدید بودن، منحصر بفرد بودن و خلاقانه بودن ایده پاپِی نسبت به ایده‌های دیگر در فین کاپ یکی از وجه تمایزاتی بود که سبب شد پاپِی از منظر داوران به عنوان ایده برتر انتخاب و در روز اختتامیه، اپلیکیشن پاپِی با دریافت تندیس ایده برتر المپیاد برنامه نویسی مالی و بانکی فین کاپ به عنوان برترین ایده معرفی شود.

 

رویداد فینکاپ یک رویداد ۳ روزه برنامه‌نویسی است که در قالب رقابت فردی و تیمی برگزار گردید، در این رویداد افراد و تیم‌ها به سرویس‌های بانکی دسترسی کامل داشته و در محیط شبیه‌سازی شده بانکی توانستند توانایی و مهارت خود را به چالش بکشند.

 

این المپیاد به همت شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی و با حمایت شرکت هلدینگ بانک ملت، در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اسفندماه سال جاری برپا شد.

 

المپباد برنامه نویسی مالی و بانکی فین کاپ

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید