2024-04-24 06:22:53

رونمایی از جدیدترین نسخه نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فناوری اطلاعات پارمیس، تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه مالی، اداری و سازمانی با حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران خبرهای بسیار خوبی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

بسیاری از کاربران با نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس آشنا هستند، تیم منتخب برنامه نویسان پارمیس با توجه به نیازهای مشتریان و افزایش کارایی بیشتر پارمیس پلاس که باعث هماهنگی بسیار بیشتری با مشاغل و کسب و کارهای مختلف می شود با ایجاد تغییرات و امکانات ویژه ای در پارمیس پلاس نسخه 11 نرم افزاری را آماده کرده اند که قرار است در غرفه پارمیس در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران از دموی آن رونمایی کنند.

می توان گفت پارمیس پلاس نسخه 11 که هم اکنون نیز در حال بررسی های بیشتری است از جمله نرم افزارهای حسابداری ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسطی است که بیشترین سازگاری با نیازهای مشاغل مختلف را داراست.

این نوید را به مشتریان گرامی می دهیم که در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران با رونمایی از آخرین نسخه پارمیس پلاس و خبرهای خوب دیگر شگفت زده خواهند شد.

دموی نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس نسخه 11 در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد گرفت.

اطلاعات بیشتر:

معرفی برخی امکانات نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس نسخه 11

یکی از نیازمندی های کسب و کارهای کوچک و متوسط، استفاده از یک نرم افزار حسابداری قدرتمند و هماهنگ با نیازهای اختصاصی هر شغل می باشد که پاسخگویی به تمامی این نیازها یکی از نگرانی های صاحبان کسب و کار می باشد زیرا نرم افزار حسابداری که بتواند در عین پاسخگویی به این نیازها دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری باشد از دغدغه های اصلی مشتریان است.

اما پارمیس پلاس نسخه 11 با دید بسیار گسترده برای کسب و کارهای گوناگون طراحی شده که با ویژگی های منحصر به فرد خاص خود قرار است در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران از دموی آن رونمایی شود.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید