2024-03-29 13:42:13

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران میزبان شما هستیم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فناوری اطلاعات پارمیس همگام با ارائه نوآوری های روز در حوزه نرم افزارهای یکپارچه مالی، حسابداری و سازمانی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران حضور خواهد داشت.

حضور پارمیس در نمایشگاه های داخلی و خارجی گذشته و کسب تجارب گوناگون سبب شد تا به عنوان یکی از برترین ها در زمینه تولید اپلیکیشن و نرم افزار حسابداری معرفی شود همین امر باعث شد تا این بار همچون گذشته در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ با میزبانی از همراهان و علاقه مندان محترم با شعار از خانه ای کوچک تا کارخانه ای بزرگ با محصولات پارمیس در این نمایشگاه لحظه هایی پر از اشتیاق و موفقیت را در آینده ایجاد کند.

نمایشگاه بین المللی الکامپ، بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات نرم افزاری، فرصتی است برای علاقه مندان تا با آخرین دستاوردهای روز سازمان های مطرح آشنا بشوند از این رو پارمیس قصد دارد به وسیله حضور خود در این نمایشگاه از آخرین دستاورد خود که حسابداری را به وسیله تکنولوژی روز بیش از پیش هموارتر می کند رونمایی نماید.

اطلاعات بیشتر:

رونمایی از جدیدترین اپلیکیشن پارمیس در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ

رونمایی از جدیدترین نسخه نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران

یکی از اهداف پارمیس ارائه محصولاتی است که حسابداری را به روشی آسان انجام دهد، هم اکنون به لطف خداوند منان توانسته ایم با استفاده از علم روز به این توانایی دست یابیم و قصد داریم در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ از آن رونمایی کنیم.

این نوید را به شما علاقه مندان محترم می دهیم که با رونمایی از دستاورد جدید خود و خبرهای بسیار خوبی که برای بازدید کنندگان محترم از غرفه پارمیس داریم باعث شویم پارمیس همچون گذشته درخشان خود به هدف خود یعنی خدمت رسانی به مردم عزیز نزدیک تر شود.

جشن محصولات نرم افزاری پارمیس و محصول ویژه هوشمند را با حضور گرم و صمیمی شما همراهان همیشگی در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی تهران، سالن 41، غرفه 801 از تاریخ 25 لغایت 28 آذر ماه برگزار خواهیم کرد.

منتظر حضور سبز شما در غرفه فناوری اطلاعات پارمیس هستیم.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید