2024-03-19 08:17:30

برگزاری دورۀ آموزش رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس و پارمیس پرو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

لازم به ذکر است که کلاس های مربوط به آموزش نرم افزار پارمیس پلاس تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد. لذا از پرداخت هزینه و یا پر کردن فرم ثبت نام خودداری فرمایید.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تولید کننده انواع نرم افزار حسابداری و مالی، به اطلاع علاقه مندان و کاربران نرم افزار حسابداری پارمیس می رساند که کلاس های آموزش رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس و پارمیس پرو، برای مشتریان جدید که برای اولین بار در دوره شرکت می کنند برگزار می گردد.

بدین وسیله از تمامی کاربران جدید پارمیس دعوت می کنیم، جهت شرکت در دورۀ آموزشی نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس و پارمیس پرو، از طریق فرم ثبت نام در ادامه، اطلاعات خود را ثبت نموده؛ تا کارشناسان ما جهت هماهنگی های بعدی با شما تماس حاصل نمایند.

سایر علاقه مندان به یادگیری نرم افزار و کاربران قدیمی نرم افزار حسابداری پارمیس نیز می توانند از طریق فرم زیر، ثبت نام اولیه جهت حضور در کلاس ها را انجام دهند. لازم به ذکر است هزینه شرکت در کلاس ها به صورت آزاد مبلغ 600.000 ریال می باشد.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

محل برگزاری کلاس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان شهید برادران کاووسی فر، پلاک 1، طبقه 3، دفتر مرکزی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید