2024-03-29 02:17:46

حسابداری پارمیس همراه، نرم افزار برگزیده هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

به پاس حمایت های شما همراهان گرامی پارمیس همراه و با لطف و یاری خداوند، نرم افزار حسابداری پارمیس همراه، محصول رایگان فناوری اطلاعات پارمیس، برای تلفن همراه هوشمند و دستگاههای اندرویدی و iOS، در هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران برنده مقام برترین نرم افزار موبایل در گروه کسب و کار از دیدگاه مردم شد.

این جشنواره با هدف معرفی نرم افزارها و وب سایت های ایرانی طراحی شده است و در دو بخش رای گیری مردمی و داوران برگزار می شود.

دبیر جشنواره وب و موبایل ایران درباره تعداد مشارکت‌کنندگان در جشنواره گفت: در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران، حدود 14 هزار وب‌سایت و بیش از 4هزار و 700 اپلیکیشن‌ تلفن‌همراه حضور داشتند. همچنین بیش از 3000 تن آرای خود ثبت کردند.

با یاری شما سروران و یاوران همیشگی پارمیس، توانستیم در بخش رای گیری مردمی این جشنواره برگزیده شویم. این رویداد برای تیم تولید نرم افزار حسابداری پارمیس همراه افتخاری است که در دیدگاه عموم مردم مورد لطف و حمایت قرار گرفته است.

امیدواریم با تولید، توسعه و پشتیبانی این نرم افزار، گامی مهم و تاثیر گذار بر فرهنگ حسابداری و حسابرسی در میان خانواده ها و افراد مختلف برداشته باشیم و با گسترش و توسعه این نرم افزار بتوانیم رضایت شما همراهان گرامی پارمیس را بیش از پیش جلب کنیم.

در پایان فناوری اطلاعات پارمیس از تمامی شما دوستانی که از حسابداری پارمیس همراه در جشنواره وب و موبایل حمایت نمودید سپاسگزار است و امید که این موفقیت دریچه ای به سمت موفقیت های بزرگتر باشد…

برای مشاهده منبع خبر و لیست اسامی برندگان اینجا را ببینید.

همچنین اگر تا به امروز از این اپلیکیشن رایگان استفاده نکرده اید توصیه می کنیم به صفحه نرم افزار حسابداری پارمیس همراه مراجعه نمایید و با امکانات و قابلیت های این نرم افزار کاربردی بیشتر آشنا شوید…

 

برندنگان جشنواره وب و موبایل ایران 94

 

 برندنگان جشنواره وب و موبایل ایران 94

منبع خبر: انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و سایت جشنواره وب و موبایل ایران

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید