2024-03-19 12:27:38

تخفیف خرید نرم افزار حسابداری ویژه شب یلدا برای همراهان پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس ضمن آرزوی زمستانی دلپذیر پیش رویتان، همراه با لحظات به یاد ماندنی برای شما پارمیسی های عزیز، تخفیف ویژه ای به مناسبت شب یلدا برای خرید نرم افزار حسابداری پارمیس و یا ارتقا به نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس در نظر گرفته است.

آخر پاییز شده است و وقت آن رسیده که جوجه هایتان را بشمارید و ببینید که به چه چیزهایی دست یافتید و از چه چیزهایی گذر کردید… شب یلدا که بلندترین شب سال می باشد، نشانگر این است که حتی برای دقیقه ای بیشتر کنار یکدیگر بودن باید جشن گرفت و لحظه لحظه زندگی مهم و ارزشمند است. ایرانیان در آخرین شب پاییز در کنار عزیزانشان مینشینند و از خاطرات خوش و لحظه های شیرینشان در کنار هم یاد میکنند. تفالی به حافظ می زنند و قرآنی میخوانند و انار و هندوانه و آجیلی در سفره شان می گذارند و به لطف این با هم بودن، تا پاسی از شب را در کنار خانواده هایشان سپری می کنند.

آرزوی پارمیس برای شما در این شب بلند پاییزی، عمری با عزت همراه با سلامت و تندرستی و موفقیت های شغلی در کنار عزیزانتان می باشد.

شما میتوانید برای بهره مندی از تخفیف 15% نرم افزار حسابداری پارمیس به مناسبت شب یلدا تا تاریخ 4 دی ماه، با واحد فروش فناوری اطلاعات پارمیس تماس حاصل نمایید.

دفتر مرکزی فروش پارمیس:
شماره مرکز تماس: ۸۷۷۵۸-۰۲۱
تلفن مستقیم : ۸۷۷۵۹۹۹۹
فکس مستقیم: ۸۷۷۵۹۵۰۱
ایمیل : Sales{at}ParmisIT.com

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید