2024-03-19 10:47:54

پارمیس میزبان شما در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ خواهد بود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

با عنایت پروردگار و به پاس ارج نهادن به وفاداری و اعتماد شما همراهان همیشگی پارمیس، این بار هم در نمایشگاه بین المللی الکامپ سال 94 حضور فعال و پر شوری خواهیم داشت. به همین منظور اعضای تیم شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با تلاش شبانه روزی خود در طی چند ماه اخیر، آماده ارائه محصولات و خدمات تازه ای به شما هستند و خبرهای خوب و پیشنهادات ویژه ای را در ایام نمایشگاه برایتان در نظر گرفته ایم.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، نسخه جدیدی از حسابداری پارمیس همراه، که یک نرم افزار حسابداری رایگان برای تلفن های همراه است را رونمایی خواهد کرد.

از دیگر خبرهای جدیدی که در نمایشگاه برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده کرده ایم، معرفی و رونمایی از نرم افزار حسابداری پارمیس استار می باشد. پارمیس استار نسل جدید نرم افزارهای حسابداری پارمیس است که به صورت یک نرم افزار یکپارچه مالی و اداری با رویکرد ERP برای اداره هرچه بهتر امور حسابداری شما به صورت سازمان یافته تر و با امکانات گسترده ای تهیه شده است.

همچنین این نوید را به شما همراهان میدهیم که پارمیس قصد دارد یک گام به سمت تکنولوژی های جدید و روز دنیا بردارد و همگام با برترین نرم افزارهای حسابداری و مالی جهانی رقابت کند. به گفته مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، پارمیس قرار است وارد عرصه حسابداری ابری شود. مقوله ای که این روزها دغدغه ای جهانی برای صاحبان کسب و کار شده است تا بتوانند بدون هیچگونه نگرانی، نرم افزارهای حسابداری مورد نظر خود را بر روی هرگونه ابزار و دیوایسی استفاده کنند؛ این امر با پیشرفت تکنولوژی، از طریق حسابداری ابری یا Cloud Accounting امکان پذیر شده است. ایشان خاطر نشان کردند که حسابداری ابری، آینده نرم افزارهای حسابداری پارمیس خواهد بود و امیدوارند که با قدم نهادن در این مسیر بتوانند بیش از پیش برای مشتریان جدید و سابق پارمیس، مفید و موثر واقع شوند.

متخصصان و تیم تولید نرم افزار حسابداری پارمیس، با تحقیق و پژوهش در این زمینه و بررسی نیازهای مشتریان خود، قصد دارد نرم افزار حسابداری پارمیس ابری را برای شما تهیه کنند تا با خیالی آسوده بتوانید، همسطح با کسب و کارهای بین المللی در هر کجای دنیا به کسب درآمد مشغول باشید.

همچنین برای شما بازدید کنندگان گرامی تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته ایم تا بتوانید از این فرصت استثنایی برای کسب دانش درباره کاربرد نرم افزارهای حسابداری پارمیس به صورت حضوری استفاده کنید و سپس خرید مطمئن و به صرفه ای را مناسب نیازهای کسب و کارتان انجام دهید.

در پایان از تمام شما خوبان برای بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ که از تاریخ 23 لغایت 26 آذر ماه، از ساعت 9 صبح الی 17 عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود دعوت می کنیم تا با حضور گرمتان امید بخش فرداهایی بهتر برای پارمیس باشید.

فناوری اطلاعات پارمیس در سالن شماره 6، غرفه 912 منتظر دیدار همه شما عزیزان است.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید