2024-03-19 07:21:22

با پارمیس پشتیبان هوشمند خدمات هوشمند پشتیبانی را همراه با نسخه ی 10.2 پارمیس پلاس تجربه کنید.

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس یکی از بزرگترین شرکت های تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری در جهت کسب رضایتمندی حداکثری خانواده ی بزرگ پارمیس همواره به دنبال ارائه ی خدماتی نوین و خلاقانه است تا با اعمال تغییرات جدید پاسخگوی نیاز شما همراهان همیشگی پارمیس باشد.   

یکی از نقاط قوت هر شرکت تولید نرم افزاری واحد پشتیبانی آن مجموعه است. پارمیس با بهره مندی از نیروهای جوان و کارآمد همواره بر رویکرد ارتقای سطح کیفی خدمات پشتیبانی نرم افزار های حسابداری و مالی تاکید داشته و همین امر خدمات پشتیبانی این مجموعه را از سایر نرم افزارهای مالی و حسابداری متمایز میکند.

در این راستا از چندی پیش خدمات پشتیبانی در باشگاه مشتریان پارمیس به صورت الکترونیکی عرضه شد تا  پشتیبانی 24 ساعته ی فناوری اطلاعات پارمیس اولین گام را در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر شما خانواده ی بزرگ پارمیس بردارد.

مشتریان گرامی می توانند با حساب کاربری خود وارد باشگاه مشتریان پارمیس به آدرس club.parmisit.com  شده واز خدمات 24 ساعته پشتیبانی به صورت آنلاین بهره مند گردند. امکان ارتباط با واحد پشتیبانی و فروش از طریق ارسال تیکت و پاسخ گرفتن بدون اتلاف وقت از نقاط قوت باشگاه می باشد. هدف بعدی از راه اندازی باشگاه مشتریان این است که اعضا  بتوانند به صورت اینترنتی و بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی، سریال و  کد فعالسازی نرم افزارهای خود را دریافت نموده و چنانچه مشکلی در این زمینه داشتند از طریق تیکت پاسخ کارشناسان پارمیس را دریافت نمایند. خوشبختانه با توجه به پیشرفت لحظه ای عصر تکنولوژی و الکترونیکی شدن اکثر امور ، این راه ارتباطی سریع با کارشناسان فناوری اطلاعات پارمیس از استقبال خوبی از جانب کاربران روبرو شد و بازخورد های مثبتی از راه اندازی این نوع از خدمات پشتیبانی دریافت نمودیم.

در گام بعدی واحد فنی پشتیبانی با توجه به بررسی نیازهای مشتریان و با هدف سرعت بخشیدن به فرآیندهای گوناگون پشتیبانی نرم افزار،  پروژه ای را تحت عنوان “خدمات هوشمند پارمیس ” آغاز کرده و نرم افزاری جامع و کاربردی را طراحی نمود تا با استفاده از آن اکثر خدمات پشتیبانی از قبیل بروزرسانی نرم افزار بصورت خودکار و در کمترین زمان ممکن انجام گردد.

نرم افزار خدمات هوشمند پارمیس ” Parmis Smart Support” به گونه ای طراحی شده است که در صورتی که نسخه جدیدی از نرم افزار پارمیس از سوی شرکت ارائه شود به طور خودکار آن را شناسایی کرده  و به کاربر پیشنهاد می دهد که نرم افزار خود را به طور اتوماتیک بروز رسانی نماید. این نرم افزار به صورت کاملا هوشمند تمامی فعالیت های پشتیبانی را مدیریت می کند. فایل هایی که برای نسخه ی نرم افزار کاربر مورد نیاز است را دانلود کرده وعملیات به روز رسانی اتوماتیک را انجام می دهد.

قطعا به روز بودن نرم افزار یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند به کیفیت نرم افزار بینجامد. توجه به این نکته که کاربران بتوانند به طور مداوم آخرین ویرایش های نرم افزار را داشته باشند و از امکانات جدید نرم افزار بهره مند گردند همواره برای فناوری اطلاعات پارمیس حائز اهمیت بوده و تا کنون به همه ی روش های ارتباطی از قبیل اطلاع رسانی در سایت، نرم افزار و نیز ارسال پیامک عرضه ی  آپدیت های جدید را به اطلاع شما عزیزان رسانده است .

امید است با اجرای این نرم افزار تحولی عظیم در ارائه خدمات  پشتیبانی برای شما مشتریان گرامی ایجاد شود.

دقت داشته باشید که برای استفاده از نرم افزار خدمات هوشمند پارمیس ” Parmis Smart Support” باید حتما در باشگاه مشتریان پارمیس عضویت داشته و با رمز عبور باشگاه نرم افزار را فعال کنید. شما می توانید با تمدید پشتیبانی خود از آخرین آپدیت های نرم افزار حسابداری روی سیستم خود به صورت کاملا الکترونیکی بهره مند گردید.

چنانچه تا کنون در باشگاه ثبت نام نکرده اید و یا  رمز عبور خود را فراموش کرده اید  به باشگاه مشتریان پارمیس به آدرس Club.ParmisIT.com  مراجعه نمایید.

 

بزودی  parmis smart supportهمراه با پارمیس 10.2 منتشر خواهد شد.

فناوری اطلاعات پارمیس

 

 

———————————————————————

 

اگر از پیام رسان تلگرام استفاده می‌کنید همین حالا از طریق لینک و یا اسکن کد زیر به کانال رسمی فناوری اطلاعات پارمیس بپیوندید:

لینک به کانال تلگرام پارمیس

 

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید