2024-03-29 10:56:22

آموزش رفع خطای پیکربندی در ماکروسافت آفیس به زبان ساده

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

ممکن است هنگام اجرای نرم افزارهای ماکروسافت آفیس مانند پاور پونت، اکسل و یا … با خطای “لطفا صبر کنید تا ویندوز، ماکروسافت آفیس را پیکربندی کند” رو به رو شده باشید. اصولا در این مواقع باید منتظر بمانید تا این فرایند به پایان برسد و سپس برنامه اجرا شود.

مشاهده این پیام در صورتی که نیار به اجرای سریع برنامه دارید آزار دهنده است اما با راه حل زیر به راحتی می توانید از این پیام جلوگیری کنید.

ماکروسافت آفیس را تعمیر کنید

یکی از دلایل مشاهده این پیام نصب ناقص برنامه است یعنی فرایند نصب برنامه آفیس به درستی انجام نشده باشد، برای این مشکل راه حل زیر را انجام دهید.

 

آموزش رفع خطای پیکربندی در ماکروسافت آفیس به زبان ساده

 

در ابتدا وارد بخش Control panel شوید و روی گزینه Programs  کلیک کنید و سپس گزینه Programs and Features را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود نام برنامه که Microsoft office است را انتخاب کنید روی آن راست کلیک کرده و گرینه change  را بزنید. پنجره ای که مشاهده می کنید دارای دو گزینه Quick repai و Online repair است.

Quick repair به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت از طریق پایگاه داده ماکروسافت آفیس مشکل را حل می کند و Online repair در صورت اتصال به اینترنت شروع به تعمیر آفیس می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که برای حل مشکل ابتدا از طریق گزینه اول اقدام کنید و در صورت حل نشدن به سراغ گزینه آنلاین حل مشکل بروید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید