2024-03-28 14:40:32

عرصه صفحه کلید های مایکروسافت برای آیفون و آیپد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

مایکروسافت که صفحه‌کلید “هاب” خود را برای کاربران اندروید منتشر کرده بود، تنها پس از گذشت دو ماه برای کاربران سیستم عامل iOS نیز این صفحه کلید را نیز ارائه کرد.

صفحه کلید هاب، جزئی از پروژه جدید مایکروسافت است که تمرکز اصلی آن بر تسهیل چندوظیفه‌ای (Multitasking) در دستگاه می‌باشد. گفتنی است صفحه‌کلید مخصوص آیفون و آیپد هم اکنون و در آی.تیونز به‌رایگان در دسترس است.

استیو وُن، طراح ارشد تیم اداری و مغز متفکر “هاب” اظهار کرد: «من علاقه‌ای به عوض کردن برنامه‌ها برای انجام کار دیگری در گوشی هوشمند خود ندارم، اما همه این برنامه‌‌ها به نحوی پیرو قوانین صفحه‌کلید هستند، و همین واقعیت مرا به ایده جالبی راهنمایی کرد. ما در حال گسترده کردن وسعت ابزار خود برای کاربرانمان هستیم.»

به عنوان مثال یک نوار ابزار اضافی بر روی صفحه‌کلید، دسترسی مستقیم به اطلاعات تماس و فایل پیوست را فراهم می‌کند. اصطلاح drop in a contact برای اکانت مایکروسافت شماست و بدین معناست که شما می‌توانید فایل‌ها و اسناد خود را از اکانت آفیس ۳۶۵ بدست آورید.

نسخه‌ ارائه شده برای iOS هنوز با نسخه ویژه سیستم عامل اندروید فاصله دارد، به عنوان مثال، نسخه اندروید شامل قابلیت ترجمه است که در طراحی آن از بینگ مایکروسافت کمک گرفته شده، و به کاربران اجاز می‌دهد تا متونی را که به زبانی دیگر می‌نویسند همزمان ترجمه کنند، اما این ویژگی هنوز در iOS دیده نمی‌شود.

علاوه بر آن، کاربران iOS تنها می‌توانند یادداشتی که بیشترین استفاده را در کلیپ‌برد داشته‌ مورد استفاده قرار دهند، در حالی‌ که در نسخه اندروید تمام یادداشت‌های اخیر شما برای کپی و قرار دادنشان در چت‌ها، سندها و یا ایمیل شما در دسترس است.

همچنین شایع شده که مایکروسافت در حال آماده کردن صفحه‌کلید word flow انحصاری ویندوزفون و مایکروسافت برای iOS است.

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید