2024-03-28 09:02:00

پرداخت خسارت توسط اپراتورهای اینترنتی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

وزیر ارتباطات گفت: اپراتورهای اینترنتی باید به کاربران خسارت پرداخت کنند…

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حقوق کاربران اپراتورهای اینترنت برای دریافت خسارت در صورت دریافت اینترنت بی‌کیفیت اعلام کرد که شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت موظفند خسارات وارده به کاربران خود را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت کنند. این موضوع در مصوبات جدید کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات ثبت شده است.

وزیر ارتباطات در مورد مصوبات جدید کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد حقوق کاربران اینترنتی توضیح داد: «علاوه بر حفظ منافع کاربران، لزوم دریافت خدمات باکیفیت و همچنین نظارت بیشتر بر عملکرد اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی نیز از جمله اهداف این مصوبات بود. پس از بحث و بررسی کارشناسانه تصمیم بر آن شد تا شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور شیوه‌های نظارتی جدیدی را در کنار روش‌های مرسوم نظارت بر عملکرد به کار گیرد.»

به گفته‌ی واعظی، بر اساس این مصوبه قرار شد شرکت زیرساخت تا اردیبهشت ماه نسبت به پیاده‌سازی و تکمیل سامانه‌های ثبت خرابی اندازه‌گیری کیفیت و نیز مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارائه دسترسی به خدمت گیرندگان، اقدام کند.

وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرد پس از آن مشترکان از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکان می‌توانند از روش‌های درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع یافته و از این طریق، اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور کنند تا پس از طی مراحل قانونی، امکان استفاده از خسارت پیش‌بینی شده در موافقتنامه سطح سرویس را داشته باشند.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به کاربران فعلی خود را مطابق موافقتنامه سطح خدمات (SLA) پرداخت کنند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید