2024-03-29 13:41:59

کمپین خنده در شبکه های اجتماعی اینستاگرام

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

این واقعیت را به هیچ وجه نمی توان انکار کرد که شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی بر رفتار و عملکرد افراد در فضای واقعی و مجازی دارند. این شبکه های اجتماعی می توانند با قدرت و سرعت بالا رویدادی را در بین کاربران اینترنت پخش کنند. حال چه این رویداد مثبت باشد و چه منفی، در هر صورت کاربران از کنار آنها می گذرند و با آنها روبرو می شوند…

کمپین های مختلفی در شبکه های اجتماعی مختلف با موضوعات مختلف شکل گرفته است. از جمله کمپین های حفاظت از محیط زیست که می توان آن را از کمپین های موفق و موثر دانست؛ تا کمپین های غیراخلاقی!

در شبکه اجتماعی اینستاگرام که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و اخیرا در جدیدترین نسخه نرم افزار خود امکان مدیریت همزمان چند اکانت را به کاربران می دهد; کمپینی به نام بهخند در حال انجام است که شاید بتوان آن را یکی از ترندهایی دانست که روحیه تمامی کاربران اینستاگرام را تحت تاثیر قرار می دهد. نرم افزار حقوق و دستمزد

کمپینی برای گسترش شادی در اینستاگرام توسط یک شرکت خمیردندان راه اندازی شده است که زمان و انرژی بیشتری را برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان اختصاص می دهد. در این کمپین پیشنهاد می شود عکس دسته جمعی بگیرید و به صورت سلفی لبخند بزنید تا مخاطب ترغیب شود در یک حرکت جمعی شرکت کند و نتیجه را نشان دهد و اتفاقاً همه می دانیم که خنده مسری است… بنابراین این روند جالب نه تنها روحیه کاربران شرکت را بهبود می بخشد، بلکه به بهبود روحیه بازدیدکنندگان این شبکه اجتماعی نیز کمک می کند.

به همین منظور صفحه اینستاگرام این شرکت هر روز با عکس های پر انرژی و خندان مخاطبان که با هشتگ بهخند به اشتراک گذاشته شده است، پست هایی در مورد مزایای لبخند زدن و راهکارهایی برای تبدیل هر مناسبتی به لحظات شاد و خاطره انگیز به روز می شود.

در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله هشتگ چگونه وارد شبکه های اجتماعی شد؟ همچنین بخوانید نرم افزار حسابداری

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید