2024-04-17 01:00:44

خدمات پردازش ابری در سال 2016 ارزان می شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

چندی پیش گزارشی مبنی بر اینکه “ تنها ۱۰ درصد سازمان های جهانی از فناوری ابری استفاده می کنند ” منتشر کردیم که این مسئله با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی هایی که در این زمینه صورت گرفته است تعجب بر انگیز است.

این در حالی است که اگر نتایج حاصل از بررسی‌های مرکز IEEE Computer Society درست باشد، سال ۲۰۱۶ میلادی هزینه استفاده از خدمات پردازش ابری به میزان قابل ملاحظه ای کاهش میابد و در عوض سرویس‌های کارآمدتر و سریع‌تری ارایه می‌شود.

به دنبال افزایش سازگاری با فناوری کانتینرهای نرم‌افزاری و همچنین سیستم‌های مجازی‌سازی شبکه، پلتفرم‌های پردازش ابری در سال جدید میلادی یکی از بزرگترین گام‌های خود را برمی‌دارند.

گسترش فناوری کانتینر نرم‌افزاری و NFV یکی از ۹ اتفاق بزرگ فناوری در عرصه خدمات سازمانی محسوب می‌شوند که در سال جاری میلادی همه‌گیر می‌شود.

کانتینرهای نرم‌افزاری بین سازمان‌ها محبوبیت فراوان دارند تا امکان اجرای انواع مختلف ابزارهای موبایلی روی فضای پردازش ابری فراهم شود. مرکز IEEE با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص توضیح داد: «کانتینرها روش هوشمند و کاربردی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند تا به راحتی ابزارهای کاربردی مورد نیاز خود را اجرا کنند.

کانتینرهای نرم‌افزاری این امکان را برای کسب و کارها فراهم می‌کنند تا بتوانند اپلیکیشن‌های خود را سریع‌تر و کارآمد تر اجرا کنند».

«لِنی پروس» از مشاوران ارشد IT در مرکز IEEE در این خصوص گفت: «کانتینرهای نرم‌افزاری از جمله Docker مهم‌ترین اتفاقی هستند که ارزان‌تر شدن خدمات پردازش ابری در سال ۲۰۱۶ میلادی را باعث می‌شوند».

به عقیده او، این فناوری‌ها باعث می‌شوند تا مدیران IT در سازمان‌ها روش‌های آسان‌، کارآمد و ارزان را برای استقرار خدمات ابری در اختیار بگیرند و سرویس‌های جدید با هزینه کمتر برای آنها عرضه شود.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید