2024-03-29 16:37:43

عرضه نمایشگرهای 18 اینچی روزنامه ای قابل تا شدن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

با پیشرفت های جدید در حوزه تکنولوژی و فناوری های نوین، روز به روز محصولات جدید تری با قابلیت های عجیب رونمایی می شوند که تا همین چند سال پیش تصور چنین امکاناتی در این ابزارها غیر ممکن بود. یکی از جدیدترین محصولاتی که با توسعه فناوری ها همگام شده است نمایشگر های تاشو هستند که می توانید مانند روزنامه آنها را تا کنید!

شرکت ال جی از عرضه نسخه اولیه یک نمایشگر ۱۸ اینچی خبر داده که قابلیت تا شدن را دارد. این نمایشگر OLED با استفاده از فناوری جدیدی تولید شده که خم کردن، لوله کردن و تا زدنش را ممکن می‌کند. تا به حال چند نسخه آزمایشی از این نمایشگر طراحی شده بود، اما قرار است این محصولات برای اولین ‌بار در معرض دید علاقمندان قرار بگیرند. سونی، سامسونگ و شارپ از جمله دیگر شرکت ‌هایی می باشند که در تلاش برای ساخت چنین نمایشگرهایی هستند.

کارشناسان معتقدند استفاده از چنین نمایشگرهایی در تلویزیون‌ ها، تبلت ‌ها و گوشی ‌های هوشمند انقلابی در زمینه استفاده از این محصولات را به وجود می‌آورد.

همچنین می‌توان با استفاده از این نمایشگرها در خودروها و دیگر محیط ‌های خاص بسیاری از امور حرفه‌ ای و تفریحی را انجام داد.

گفته می‌شود ال جی تلویزیون جدیدی را نیز با استفاده از فناوری همین نمایشگرها طراحی کرده که ۵۵ اینچی است و احتمالا در نمایشگاه سی.ای.اس ۲۰۱۶ (CES 2016) از آن رونمایی می‌شود.

با توجه به سرعت و روند رو به رشد فناوری، باید منتظر ایده های جدید در ساختار و تکنولوژی هر وسیله و ابزاری باشیم و در این راستا هر ایده و خلاقیتی می تواند به کاربردی تر شدن این ابزارها کمک کند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید