2024-04-18 23:41:02

آمار کاربران اینستاگرام در سراسر دنیا چقدر است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شبکه اجتماعی اینستاگرام که محبوبیت بالایی در بین کاربران سراسر دنیا دارد و اخیراً اخباری حاکی از افزودن امکان چند کاربره بودن آن شنیده شده است، یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری منحصراً تصاویر و ویدئو می باشد. همچنین شما می توانید مقاله ” مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام ” را بخوانید.

مالک شبکه اجتماعی instagram اعلام کرده است که اپلیکیشن اشتراک گذاری فیلم و عکس آن توانسته رکورد ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در هر ماه را به ثبت برساند. این رکورد تنها یک سال پس از عبور اینستاگرام از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر فعال شکسته شده است.

علاوه بر این اینستاگرام اعلام کرده که ۷۵ درصد از کاربران این شبکه، غیر آمریکایی هستند و از بین ۱۰۰ میلیون کاربر اضافه شده به این آمار ۵۰ درصد از اروپا و آسیا بوده اند. همچنین بیشتر کاربران جدید از کشور های برزیل، ژاپن و اندونزی هستند.

در کنار پیشرفت سریع اینستاگرام، واتس اپ نیز به عنوان دیگر زیر مجموعه فیس بوک، رکورد ۹۰۰ میلیون کاربر فعال در هر ماه را شکست که جزء معدود اپلیکیشن هایی است که به این محبوبیت دست پیدا کرده است. در حال حاضر فیسبوک و زیر دستان آن مانند اینستاگرام و واتس اپ در حال تسلط بر روی زندگی اجتماعی عده ای زیادی از کاربران فضای مجازی هستند. آماری که مارک زاکربرگ اعلام کرد، استفاده بیش از ۱ میلیارد انسان از شبکه های اجتماعی در طول روز بوده است.

با این روند توسعه و گسترش سریع اپلیکیشن های زیر مجموعه فیس بوک، تصور اینکه طی سالهای آینده فیسبوک به بخش بزرگی از زندگی و کسب و  کار و تفریح افراد تبدیل شود بعید نیست.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید