2024-03-28 09:00:17

معرفی برترین برنامه‌های موبایل سال ۲۰۱۵

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

کمپانی های سازنده تلفن های در تلاش هستند تا با به کار گیری فناوری های نوین استفاده از تلفن همراه را برای کاربران ساده تر و در عین حال کاربردی تر کنند. در این بین برنامه نویسان اپلیکیشن های موبایل نیز همواره بنا به نیازهای کاربران برنامه های جدیدی را ارائه میکنند تا با داشتن امکانات جدید بتوانند نگاه‌های بیشتری را به خود جلب کنند.

حال که سال 2015 رو به پایان است، تصمیم گرفتیم لیستی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های موبایل را برای شما آماده کنیم.

برنامه‌های پرمخاطب سیستم‌عامل های اندروید در سال ۲۰۱۵ به شرح زیر هستند.

1- در ۷ دقیقه لاغر شوید!

یکی از برنامه‌هایی که با استقبال قابل توجه کاربران مواجه می شود، برنامه‌های لاغری است. 
چه مدت از ساعات روزانه خود را به ورزش اختصاص می‌دهید؟ آیا می‌دانید با استفاده از اپلیکیشن 7 Minute Workout نه تنها به تناسب اندام می‌رسید بلکه به حفظ سلامتی‌تان نیز کمک می‌کنید؟ 
این اپلیکیشن دارای ۱۲ حرکت ورزشی است که کاربران باید هر یک از آنها را در بازه زمانی مشخصی تکرار کنند. 
مثلا حرکت دراز و نشست به مدت ۳۰ ثانیه و بین ۵ تا ۱۰ مرتبه تکرار شود. این اپلیکیشن می‌تواند به شما حرکات ورزشی که باید در طول روز انجام دهید را یادآوری کند بدون اینکه نیاز به وسایل ورزشی بخصوصی باشد.

2- آنتی ویروس Avast 

اسمارت‌فون‌ها نیز همانند لپ‌تاپ یا رایانه‌ها نیازمند آنتی ویروس هستند تا بتوانند بر امنیت گجت‌ها بیافزایند.
آنتی ویروس Avast، قدرتمندترین و پرطرفدارترین برنامه‌ امنیتی در میان اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود که با دارا بودن ویژگی‌‌هایی مانند حذف کامل ویروس، مدیریت اپلیکیشن‌‌ها، قفل اپلیکیشن‌، جستجو و وب‌گردی در فضایی کاملا امن به کاربرانش اجازه می‌دهد تا از برنامه‌های مخرب در امان بمانند.
اسکنر حرفه‌ای که در این آنتی ویروس استفاده شده به صورت خودکار و پس از نصب، تمامی برنامه‌هایی که از قبل وجود داشته یا برنامه‌هایی که تازه نصب شده‌اند را اسکن می‌کند.

3- مرورگر Chrome

یکی از برنامه‌هایی که تمامی کاربران در اسمارت‌فون‌هایشان به آن نیاز دارند، مرورگر است. مرورگر کروم، یکی از برترین و محبوب ترین مرورگرها برای اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود. این مرورگر ساخت شرکت گوگل بوده و همانند سایر برنامه‌های این شرکت برنامه مفید و کاربردی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این مرورگر برخلاف سایر مرورگرها سنگین نبوده و حجم اضافی را بر اسمارت‌فون‌ها تحمیل نمی‌کند. این اپلیکیشن از پلتفورم‌های iOS نیز پشتیبانی می‌کند.

4- برنامه Podcast Addict

این اپلیکیشن نه تنها از فضای داخلی زیبایی برخوردار است بلکه خدمات و امکانات قابل توجهی را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
Podcast Addict، ابزار مدیریتی مفیدی برای سیستم‌عامل اندروید است که امکان مدیریت فایل‌های صوتی و تصویری، فایل‌های دانلود شده و … را برای کاربران فراهم می‌کند.
همچنین از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان دانلود و آپدیت خودکار، سفارشی‌سازی تنظیمات، داشتن ویجت و پوسته‌های مختلف و پشتیبانی از لیست‌های پخش را اشاره کرد.

5- برنامه Fleksy

در سال‌های اخیر، برنامه‌های بسیاری با عنوان صفحه کلید برای اسمارت‌فون‌ها عرضه شده‌اند که محبوب‌ترین آنها برنامه Fleksy است. ‌
این کیبورد دارای ویژگی‌هایی مانند امکان حدس لغات، تصحیح خودکار کلمات و تایپ سریع است و از پس زمینه های متنوعی نیز پشتیبانی می‌کند که توانسته نگاه‌های کاربران بسیاری را به خود جلب کرده و تبدیل به یکی از گزینه‌های محبوب شود.

6- Google Play Music

این برنامه در سال جاری یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مورد علاقه کاربران بوده و به دلیل تعداد دفعات دانلود به عنوان برنامه برتر نام گرفته است. 
این اپلیکیشن به کاربران اندرویدی اجازه می‌دهد تا به صورت رایگان به دانلود موسیقی‌های مورد علاقه خود بپردازند.

برنامه‌های پرمخاطب پلتفورم‌های iOS در سال 2015 به شرح زیر هستند.

1- مسیریاب waze

این اپلیکیشن مسیریاب با عملکرد متفاوتی نسبت به سایر برنامه‌ها عمل می‌کند. کاربران با نصب این برنامه می‌توانند به نقشه و همینطور اطلاعات کامل‌تری درباره مسیرها دست پیدا کنند.
Waze از الگویی همانند شبکه‌های اجتماعی برخوردار است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند مسیر در حال تردد دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک را مورد بررسی و نظاره قرار دهند.
از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به دسترسی ساده‌تر به آدرس‌ها با استفاده از تجارب دیگران را اشاره کرد. 
کاربران با مشاهده تصادف یا ترافیک می‌توانند این موضوع را در برنامه Waze ثبت کنند تا سایر کاربران نیز از این موضوع اطلاع کسب کنند.

2- برنامه Musical.ly

برنامه دیگری که با استقبال کاربران پلتفورم‌های iOS مواجه شده، اپلیکیشن musical.ly است. این برنامه به کاربرانش اجازه می‌دهد تا به ساخت ویدئوهای موزیکال بپردازند. 
این برنامه از قابلیت‌هایی مانند ضبط ویدئو، اضافه کردن افکت‌های مختلف، عکس کردن پخش ویدئو، تغییر صدا و … برخوردار شده است.
این اپلیکیشن نه تنها یک برنامه برای سرگرم شدن کاربران است بلکه با استفاده از آن می‌توان به ساخت یا ویرایش ویدئوها به شکل حرفه‌ای پرداخت.

3- برنامه Office Lens

این برنامه از سوی مایکروسافت ارائه شده و به کاربرانش اجازه می‌دهد قادر به ثبت تصویر از هر طرح یا فایلی باشند تا بتوانند آن را به یک یادداشت دیجیتالی قابل ویرایش تبدیل کنند. 
کاربران برنامه مایکروسافت می‌توانند تصاویر خود را در فرمت‌های ورد، پاورپوینت یا فایل‌های پی.دی.اف در اختیار داشته باشند. این برنامه موفق به جذب نگاه مخاطبان بسیاری شده است.

شما همراهان عزیز پارمیس نیز میتوانید اطلاعات برنامه های محبوب تلفن همراه از نگاه خودتان را در اختیار ما قرار دهید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید