2024-04-18 08:22:51

امکان مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام در نسخه جدید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

تا چندی پیش اینستاگرام هنوز برای کاربران شناخته شده نبود و هر کاربر تنها یک اکانت ایجاد می کرد و حتی برای چند هفته هم پست جدیدی در اکانت خود قرار نمیداد. اما بعد از انتشار خبر خریدن سهام اینستاگرام توسط فیسبوک که میتوانید اینجا بخوانید؛ همچنین بهبود اپلیکیشن اینستاگرام و استفاده تبلیغاتی از آن، کاربران زیادی مایل به داشتن چندین اکانت روی تلفن همراه خود بودند. اما اشکال کار اینجا بود که برای ورود به اکانت های دیگر، باید از پروفایل فعال خارج می شدند و با اکانت جدیدی لاگین میکردند؛ که در این شرایط نیز اکثر کاربران با مشکل فراموش کردن پسورد رو به رو می شدند.

به تازگی اینستاگرام در آپدیت جدید اپلیکیشن خود (v7.12.0)، امکان مدیریت همزمان چندین اکانت را از درون برنامه و بدون نیاز به خروج از سایر اکانت ها، در اختیار کاربران قرار داده است.
این موضوعیست که وب‌سایت‌هایی مانند اندرویدپلیس و درویدلایف این قابلیت را تجربه کرده اند. شما می‌توانید به بخش تنظیمات مراجعه کنید؛ که با لمس دکمه سه نقطه در گوشه سمت راست و بالای صفحه پروفایل شما قابل دسترسی است. با رفتن به این صفحه دکمه Add Account را با پیمایش صفحه به سمت پائین پیدا کنید. پس از آن با اضافه کردن اکانت جدید می‌توانید از صفحه پروفایل و دکمه جدیدی که در سمت چپ و بالا اضافه شده، میان اکانت‌های خود سوئیج کرده و جابجا شوید و حتی از همانجا اکانت بعدی خود را اضافه کنید.
اما توجه داشته باشید که این قابلیت از سمت سرور اینستاگرام فعال شده و در حال حاضر تمامی کاربران به آن دسترسی ندارند و احتمالاً به تدریج برای تمامی کاربران فعال خواهد شد. اینستاگرام هنوز رسماً به این موضوع واکنش نشان نداده است. اگر شما نیز جزء کاربران خوش شانسی هستید که این امکان اینستاگرام را دریافت کرده اید در بخش نظرات تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید