2024-03-28 13:38:05

گوشی قدیمی خود را دور نیاندازید، آن را به یک دستگاه حفظ حریم شخصی تبدیل کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

حریم شخصی چیزی است که این روز ها کاملا از بین رفته است، چرا که همه ارتباطات ما از طریق موبایل قابل ردیابی هستند. اما شما می توانید با استفاده از گوشی های موبایل قدیمی خود ارتباطاتی غیر قابل ردیابی داشته باشید.امروزه، پر استفاده ترین دستگاه ها برای برقراری ارتباط قابل رهگیری هستند، از اجرای قانون گرفته تا دزدهای سایبری، جاسوس های شرکت ها، کارمندان متمرد و پیمانکاران می توانند به اطلاعات ما دسترسی یابند. در نتیجه شرکت ها ناچارند که راهی برای ارتباطات حفاظت شده پیدا کنند. گوشی های موبایل قدیمی می توانند به عنوان دستگاه های حفظ حریم شخصی مبتنی بر وای فای و فوق سری استفاده شوند.

 

هسته این ایده این است که گوشی های هوشمند قدیمی که دیگر به شبکه تلفن همراه متصل نیستند می توانند از وای فای استفاده کنند ( ترجیحا، برای اطمینان یافتن از این که ردیابی نمی شود از گوشی فردی دیگر استفاده کنید) ؛آنچه لازم دارید چند برنامه برای فرستادن پیام کوتاه و حتی تلفن زدن؛ و یک VPN برای رمزگذاری پیام ها و گمنام کردن مکان ها می باشد. این مساله می تواند برای شرکت ها بسیار مفید باشد. شرکت ها همیشه می خواهند که اطلاعات حساس خود را از رقیبان و هکر ها دور نگاه دارند و گاهی اوقات این می خواهند که ارتباطات خود را از سازمان های اجرای قانون مخفی نگاه دارند چرا که محققان و کارآگاهان ممکن است اطلاعات نامربوط و محرمانه ای به دست آورند. هیچ شرکتی نمی خواهد که مجرمان و رقیبان به اطلاعات محرمانه اش دست پیدا کند، اما آن ها نمی خواهند که این اطلاعات به دست کارآگاهان و محققان که ممکن است آن را عمومی کنند نیز بیوفتد. 

گوشی های موبایل قدیمی که کاربر آن ها تغییر کرده اند همچنین می توانند در مواقع دیگر نیز به کار بیایند. تصور کنید که می شنوید که یکی از کارمندان شما با مردم بد برخورد می کند. می توانید از دستگاه موبایل غیر قابل ردیابی برای این که خودتان با آن فرد به عنوان یک ناشناس تماس بگیرید استفاده کنید.  

البته شما می توانید این کارها را با موبایل خود نیز انجام دهید، ولی هدف در اینجا این است که قابل ردیابی نباشید. چرا که گوشی موبایل شما داده ها و اطلاعات بسیار زیادی درمورد شما، این که کجا می روید و این که چکار می کنید را در خود دارد. در اینجا یک گوشی قدیمی مانند یک روح عمل می کند. درضمن در بدترین حالت می توانید آن را پاک کنید و یا از بین ببرید. البته از این موضوع سواستفاده نکنید. بیشتر تماس های شما باید با خط معمولتان باشد. این گوشی ها را پنهان کنید و فقط وقتی از آن استفاده کنید که واقعا لازم است. با وجود همه نظارت های دولتی و خصوصی و این که همه ارتباطات ضبط می شود، داشتن حریم شخصی کاری بسیار دشوار است. شاید بتوانید کمی حریم شخصی از طریق این گوشی هایی که می خواستید دور بیاندازید پیدا کنید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید