2024-04-20 16:23:37

در اندروید 6 میتوانید از نرم افزار مترجم گوگل در همه قسمت های رابط کاربری استفاده کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

Google Translate به عنوان نرم افزار مترجم گوگل، نسبت به روزهای اول خود بسیار کارآمدتر شده است. گوگل همواره به دنبال بهبود این مترجم بوده و از هیچ تلاشی برای نیل به این هدف دریغ نکرده است.آخرین آن ها مربوط به یکی از ویژگی های سیستم عامل اندروید Marshmallow، می باشد. در نسخه جدید اندروید، کاربران خواهند توانست از مترجم گوگل، در هر مکانی از اسمارت فون خود استفاده کنند. 

به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می دهند، افرادی که در حال حاضر از پیش نمایش سیستم عامل اندروید 6.0 استفاده می کنند، و همچنین نسخه Google Translate آن ها 4.3 و یا بالاتر است، می توانند به صورت گسترده از مترجم گوگل بهره ببرند.

همان طور که در تصویر می بینید، هنگامی که یک متن را در هر برنامه ای که هستید، انتخاب می کنید، نیازی به کپی کردن و رفتن به برنامه Google Translate ندارید. بلکه در هنگام انتخاب، در کادر کناری، گزینه Translate به صورت پیش فرض وجود دارد. با کلیک بر روی این گزینه، پنجره مترجم گوگل به صورت خودکار باز می شود و معنی عبارتی که انتخاب کرده اید را نمایش می دهد.

این قابلیت یکی از موارد مهم سیستم عامل جدید Marshmallow خواهد بود و می توان از آن در هر صفحه یا اپلیکیشنی استفاده کرد. می توان گفت گوگل با این کار خواهد توانست نرم افزار مترجم خود را، بیش از پیش همه گیر کند و درصد استفاده از آن را بالا ببرد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید