2024-03-19 15:09:31

6 مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری یکپارچه تحت رایانش ابری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
نرم افزار حسابداری رایانش ابری
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

برای هر کسب و کار کوچک و بزرگ، بهره گیری از یک نرم افزار حسابداری متناسب با نوع کسب و کار، همواره مسئله ای چالش برانگیز و مهم بوده است . امروزه نرم افزار های حسابداری مختلفی با امکانات متفاوت عرضه شده اند ، اما اکنون بیشتر سازمان ها تمایل دارند تا از نرم افزار یکپارچه ERP تحت فناوری رایانش ابری در حوزه ی حسابداری خود استفاده کنند. در این مقاله از پارمیس به بررسی 6 مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری یکپارچه تحت رایانش ابری خواهیم پرداخت.

انتقال امور مالی و حسابداری به رایانش ابری ، با تسریع ارتباط بخش های مختلف یک سازمان با یکدیگر همراه است. علاوه بر آن استفاده از پرتال مدیریتی نرم افزار در هر مکان و هر زمان که دسترسی به اینترنت وجود دارد ، با هر پلتفرمی امکان پذیر است . نرم افزار حسابداری ERP  تحت رایانش ابری ، به صورت خارق العاده ای یک فناوری تطبیق پذیر و همه کاره است و گزینه های متنوع برای ذخیره سازی و محافظت ، همچنین دسترسی به اطلاعات شرکت شما را از سرور ، حتی از راه دور دارد . اگر از این سیستم در کسب و کار خود استفاده نمی کنید ، بهتر است برای تغییرات ساختاری و سازمانی ، آن را به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت های تولیدی در نظر بگیرید.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

6 مزیت نرم افزار حسابداری یکپارچه بر اساس رایانش ابری

مزایای نرم افزار حسابداری یکپارچه
مزایای نرم افزار حسابداری یکپارچه تحت رایانش ابری

1. قابلیت های دسترسی

تمام چیزی که برای اتصال شما به رایانش ابری نرم افزار حسابداری مورد نیاز است ، اتصال به اینترنت است . زمانی که متصل شدید ، می توانید به آسانی و از هر جا از آن استفاده کنید :

  • شرکت
  • نمایشگاه های تجاری و صنعتی
  • سفر کاری
  • در تعطیلات

همچنین با قابلیت هایی که پرتال مدیریتی این نرم افزار حسابداری دارد ، می توان کاربران را معرفی و حقوق آن ها را برای اعطای دسترسی چند نفره به سیستم از چندین مکان و بدون درنگ تنظیم کرد.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار انبارداری

2. مقرون به صرفه

در گذشته نه چندان دور ، تنها سازمان های بزرگ از لحاظ مالی توانایی بهره گیری از نرم افزار حسابداری یکپارچه را به عنوان یک سیستم مدیریت کسب و کار داشتند و هزینه های سنگین سخت افزار و IT، برنامه نویسان و متخصصان این حوزه را از اجرای این سیستم در ابعاد کوچک تر، باز داشته بود. تلفیق رایانش ابری با نرم افزار حسابداری ERP ،یک سیستم تمام و کمال را برای هر کسب و کاری مهیا می کند. علاوه بر آن، در مقایسه با هزینه ی نرم افزار حسابداری سنتی ، برای هر شرکتی راحت تر و کم هزینه تر است که از سرویس نرم افزار مبتنی بر اشتراک (SaaS) استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار CRM و نرم افزار حسابداری فروشگاهی

3. گزینش و انتخاب

شرکت هایی مانند Windward Software یک رویکرد قسمت بندی شده به سیستم مدیریت کسب و کار خود دارند . به این معنا که با توجه به نوع کسب و کار و نیاز هایی که مشتری آن ها دارد ، ویژگی های نرم افزاری خود را ارائه می دهند و لازم نیست مشتری هزینه ای اضافه تر برای بخش هایی از نرم افزار که مورد نیازش نیست پرداخت کند . این شرکت ها مجموعه ای از برنامه ها را مانند ، انبار داری ، حسابداری و سیستم POS و کارتخوان اندرویدی ارائه می دهند. علاوه بر این ها می توان ماژول های اضافی را برای پیکر بندی برنامه ی متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید . برای مثال، اگر کسب و کار شما به قابلیت حقوق و دستمزد یا یک بخش تجارت الکترونیک برای وب سایت دارد، می توانید آن را بعدا در هنگام نیاز ایجاد کنید.

حتما بخوانید: نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار بازرگانی

4. همکاری با بازدهی بیشتر

برای نرم افزار حسابداری شرکتی که نیاز به چندین کاربر دارد، نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر یک فناوری ایده آل است، زیرا به همه ی کاربران امکان دسترسی به اطلاعات یا وارد کردن آن ، بدون در نظر گرفتن جایی که هستند را می دهد . موارد زیر از فواید آن هستند :

  • اجتناب از تاخیر
  • کاهش زمان ارسال تا اتمام فرآيند ورود اطلاعات
  • افزایش کارایی و بازدهی کارمندان

حتما مطالعه کنید: نرم افزار تولید و نرم افزار تولیدی

5. دقت بیشتر

هنگامی که اطلاعات برای اولین بار وارد سیستم حسابداری مبتنی بر رایانش ابری می شود، به ندرت پیش می آید که نیاز به ورود دوباره آن ها باشد . این مورد می تواند خطاهای انسانی را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد، زیرا سیستم های خودکار نرم افزار حسابداری از اطلاعاتی که از قبل وارد شده اند ، استفاده می کند .

6. امنیت

امنیت
امنیت نرم افزار حسابداری یکپارچه

در گذشته، یکی از نگرانی اصلی در مورد نرم افزار حسابداری ابر امنیت آن بوده است . با این حال، به طور مداوم پیشرفت هایی در این امر صورت گرفته تا تکنولوژی سرور ابر و زیرساخت های آن را قابل اطمینان تر و امن تر کند. مواردی مانند :

  1. سخت افزار های قوی برای سرور
  2. افزایش اقدامات امنیتی داده

کاهش یافتن قطعی اتصال به اینترنت

مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی

سوالات متداول برای 6 مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری یکپارچه تحت رایانش ابری

1. استفاده از نرم افزار حسابداری یکپارچه تحت رایانش ابری چه مزیت‌هایی دارد؟
استفاده از نرم افزار حسابداری یکپارچه تحت رایانش ابری مزایایی مانند؛ در دسترس بودن، مقرون به صرفه بودن، بازدهی بالا، دقت و امنیت بالا را دارد. برای مطالعه بیشتر و مطالعه توضیحات جامع‌تر به مقاله بالا رجوع فرمایید.

2. برای استفاده از رایانش ابری یا نرم افزار یکپارچه حسابداری آیا نیاز به امکانات یا حضور در محل شرکت است؟
استفاده از نرم افزار حسابداری یکپارچه در هر زمان و مکانی تنها با اتصال به اینترنت امکان‌پذیر است.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید