2024-03-29 02:17:55

کارگاه آموزشی”حسابرسی بر مبنای ریسک” آغاز بکار کرد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

کارگاه آموزشی”حسابرسی بر مبنای ریسک”، با حضور دو تن از مدرسان مالیاتی صندوق بین المللی پول، از بیست و سوم آذرماه به میزبانی سازمان امور مالیاتی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، در این کارگاه آموزشی که توسط استیو وسپرمن و گری اندروز از مدرسان صندوق بین المللی پول و با حضور گسترده مدیران و کارشناسان مالیاتی برگزار می گردد، شرکت کنندگان ضمن فراگیری مباحث تئوریک حسابرسی بر مبنای ریسک و همچنین مدیریت تمکین مالیاتی با کمترین پیچیدگی و کاهش هزینه در این حوزه، همزمان با طرح سوالات و ابهام ها به بحث و تبادل نظر می‏پردازند.

بر اساس این گزارش، در کارگاه آموزشی مذکور، وسپرمن، مشاور خارجی اداره امور مالی صندوق بین المللی پول ،تجارب کارگاه های آموزشی دیگر کشورها و به صورت مورد پژوهی اداره مالیات استرالیا و همچنین اندروز، مشاور ارشد در حوزه سلامت مدیریت مالیاتی صندوق مذکور، تجارب ۳۰ ساله خود را در این حوزه بیان می کنند.

به اذعان مدرسان صندوق بین المللی پول، روش حسابرسی مبتنی بر ریسک، ضمن کاهش فساد احتمالی و افزایش انگیزه تمکین مالیاتی مودیان بطور همزمان افزایش درآمدهای مالیاتی، کارایی و اثربخشی سرمایه انسانی دستگاه مالیاتی را نیز بدنبال دارد. ضمنا روش مذکور هم اکنون در برخی کشورهای درحال توسعه نظیر قزاقستان، اوکراین و هندوستان در حال اجراست.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید