2024-03-19 12:58:55

گزارش تصویری راه پرداخت از رونمایی نرم افزار هوشمند حسابداری فروشگاهی پارمیس در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس پس از حضور پر رنگش در یازدهمین نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای، از جدیدترین محصولات خود در حوزه نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، انواع صندوق فروش و تجهیزات فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی خود در قالب نرم افزار حسابداری پارمیس 11 ویژه فروشگاه ها رونمایی کرد.

این نمایشگاه که با استقبال جامعه تخصصی از افرادی که منحصرا در حوزه تجهیزات فروشگاهی به دنبال بهترین فناوری ها بودند رو به رو شد. به همین جهت اتمسفر حاکم بر فضای نمایشگاه به خوبی نشان دهنده تخصصی بودن این نمایشگاه و بازدیدکنندگان علاقه مند بود که پتانسیل تبدیل به مشتریان بالقوه را داشتند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در این نمایشگاه میزبان بازدید کنندگان بسیاری بود. یکی از رسانه های خبری فعال در حوزه فین تک با عنوان راه پرداخت نیز امسال میهمان غرفه پارمیس بود و با توجه به سابقه شرکت پارمیس در این عرصه بر آن شد تا گزارشی از عملکرد پارمیس در این نمایشگاه تهیه نماید که در ادامه از این گزارش را با هم میخوانیم.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار انبارداری

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس نخستین حضور خود را در نمایشگاه یازدهم کالا و تجهیزات فروشگاهی تجربه می‌کند. این شرکت تا پیش از این، در نمایشگاه الکامپ فعالیت داشت اما اکنون به این نتیجه رسیده که برای توسعه بازار محصولات خود در حوزه صندوق‌ فروشگاهی نیاز است در این نمایشگاه نیز حضور داشته باشد و محصولات مربوط به کسب‌وکارهای خرد را به مشتریان بالقوه خود عرضه ‌کند. مدیرعامل شرکت پارمیس درباره حضور در نمایشگاه کالا و تجهیزات فروشگاهی توضیح می‌دهد: «شاید در نمایشگاه الکامپ افراد بیشتری حضور داشتند اما این نمایشگاه مشتریان تخصصی‌تری دارد که امکان تعامل ما با آنها بیشتر است.»

باید بخوانید: نرم افزار CRM و نرم افزار تولیدی

از پارمیس اسمارت تا ترازوی هوشمند

یکی از محصولات این شرکت پارمیس‌ اسمارت نام دارد و صندوق فروشگاهی ویژه نرم‌افزارهای اندرویدی است که برای همه انواع کسب‌وکار، بزرگ یا کوچک استفاده می‌شود. شرکت پارمیس برای نخستین بار است که از این محصول در این نمایشگاه رونمایی می‌کند. پارمیس‌ اسمارت مجهز به سیستم ابری است و می‌تواند اطلاعات فروش را در سیستم ابری که پارمیس در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، ذخیره کند. به گفته مدیر عامل پارمیس این محصول می‌تواند روی دستگاه‌هایی که پایه اندروید، iOS‌ و حتی ویندوز دارند نصب شود و اطلاعات را در سیستم‌های ابری ذخیره کند. حتی زمانی که این دستگاه آفلاین است می‌تواند به تنهایی فعالیت داشته باشد و زمانی که مجددا به اینترنتی متصل شد اطلاعات خود را در سیستم ابری بروزرسانی کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار شرکتی و نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار فروشگاهی

مدیرعامل پارمیس درباره این محصول توضیح می‌دهد: «یکی از امکانات این دستگاه دسترسی به اطلاعات صندوق خارج از محیط فروشگاه است. این فناوری برای صاحبان کسب‌وکاری مناسب است که چندین شعبه فروشگاه در سطح شهر یا در چندین شهر دارند و نظارت همزمان روی آنها کمی مشکل است. با این فناوری افراد می‌توانند هر زمان که خواستند از میزان فروش صندوق مطلع شوند و کافی است به سیستم ابری که پارمیس در اختیار آن کسب‌وکار قرار می‌دهد، مراجعه کنند.»

مشتریان با خرید این دستگاه صندوق فروشگاهی دستگاه‌ کارت‌خوان هم خریداری می‌کنند و برای فعالسازی آنها به بانک یا شرکت‌های PSP مراجعه کند. این روند می‌تواند برعکس هم اتفاق بیفتد و مردم که برای دریافت محصولات سخت‌افزاری به بانک مراجعه می‌کنند، از طریق آنها با محصولات پارمیس آشنا می‌شوند.

غرفه پارمیس در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی

پارمیس سخت‌افزار این محصول را از یکی از شرکت‌های سخت‌افزاری تهیه کرده است و با API ای که دریافت می‌کند می‌تواند نرم‌افزار خود را روی این دستگاه نصب کند. دستگاه کارت‌خوان این صندوق هوشمند است و مشتریان فروشگاه کافی است کارت را جلوی دستگاه نگه دارند، دستگاه با فناوری NFC کارت را تشخیص می‌دهد و مشتریان کافی است رمز خود را دور از چشم متصدی فروش وارد کنند. در این سو هم صندوق‌دار پیامی دریافت می‌کند با این مضمون که عملیات انجام شده است.

باید بدانید: پایانه فروشگاهی و نرم افزار تولید و کارتخوان اندرویدی

یکی دیگر از محصولات شرکت پارمیس کاملا مشابه همان صندوق فروشگاهی است اما ارزش افزوده دیگری دارد. مدیر عامل پارمیس درباره این محصول می‌گوید: «بسیاری از این محصولات فروشگاهی، مبتنی بر بارکد هستند. پارمیس برای فروشگاه و خصوصا سوپرمارکت بانک اطلاعاتی جمع‌آوری کرده است که در آن اطلاعات تمام اقلام فروشگاهی به صورت بارکد در آن ذخیره شده و دیگر لازم نیست خود فروشگاه پس از تهیه دستگاه تمام اقلام را به صورت دستی وارد کند و می‌تواند از همان داده‌های پیش‌فرض ما استفاده کند.»

غرفه پارمیس در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی

همراه این صندوق فروشگاهی هوشمند دستگاه بارکدخوانی وجود دارد که به صورت مستقیم به بانک اطلاعاتی متصل می‌شود و بارکد را می‌خواند. این محصول در عین حال هم توانایی ذخیره بارکدهای جدید را دارد.

سومین محصول پارمیس برای فروشگاه‌هایی است که به صورت وزنی محصول خود را می‌فروشند. فروشگاه‌های محصولات غذایی مانند میوه‌فروشی‌ها، خواربار فروشی‌ها و قصابی‌ها از عمده اینها هستند. تاکنون شرایط به این صورت بود که ترازو به صورت مجزا کار خود را انجام می‌داد و صندوق فروشگاه هم در بخش دیگری نقطه پرداخت محسوب می‌شد. اما محصول جدید پارمیس این دو واحد فروش را با یکدیگر ترکیب و ادغام کرده است. با استفاده از این دستگاه می‌توان محصول را روی ترازو گذاشت و بلافاصله انتخاب کرد که چه کالایی است. خود ترازو این موارد را با یکدیگر جمع می‌زند و فاکتور تهیه می‌کند.

حتما بدانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار بازرگانی

غرفه پارمیس در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی

در صفحه تمام این محصولات فضای مشخصی برای تبلیغات نیز در نظر گرفته شده و راهی برای درآمدزایی بیشتر صاحبان فروشگاه نیز به حساب می‌آید. همه این محصولات دو مانیتور دارند که یکی از آنها رو به مشتری است و او همزمان می‌تواند در روند محاسبه قیمت و فاکتورگیری نظارت داشته باشد.

منبع خبر » سایت راه پرداخت

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید